Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@05:01:45 GMT

مشکل نوسانات برق جنوب استان کرمان کی حل می شود؟

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۰۰۵۲

مشکل نوسانات برق جنوب استان کرمان کی حل می شود؟

ایسنا/کرمان مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای کرمان با اشاره به اینکه در حال حاضر در حال انجام مراحل نهایی تست نیروگاه کهنوج هستیم و ظرف یک هفته آینده این پست در مدار قرار خواهد گرفت، گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته امیدواریم تا پایان این ماه، تمامی این پست ها در مدار بگیرند.

"حمیدرضا حبیبی" در گفت و گو با ایسنا درباره مشکلات نوسانات برق در شهرستان جیرفت و جنوب استان کرمان: گلایه مردم از وضعیت نوسانات برق در منطقه جنوب استان کرمان به جا و صحیح می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه به دلیل شویع ویروس کرونا طرح های صنعت برق جنوب استان کرمان از برنامه زمان بندی عقب افتاده اما امیدواریم تا دو هفته آینده این طرح به بهره برداری برسند افزود: سه طرح حوزه این شرکت در جنوب استان کرمان شامل پست ۴۰۰ کیلوولتی جبال‌بارز، پست ۴۰۰ کیلوولتی نیروگاه شوباد کهنوج و خط انتقال ۴۰۰ کیلوولتی کهنوج به جیرفت در حال انجام مراحل نهایی تست خود می باشند که با وارد مدار شدن این پست ها بخش عمده ای از مسئله افت ولتاژ در این منطقه تا حد زیادی حل خواهد شد.

حبیبی با اشاره به اینکه در حال حاضر در حال انجام مراحل نهایی تست نیروگاه کهنوج هستیم و ظرف یک هفته آینده این پست در مدار قرار خواهد گرفت، گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته امیدواریم تا پایان این ماه، تمامی این پست ها در مدار بگیرند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای کرمان ادامه داد: باید از همه مردم جنوب استان عذر خواهی می کنیم زیرا ممکن است وارد مدار شدن این پست‌ها، سبب قطعی برق در برخی ساعات روز در این منطقه شویم این به ناچار مجبور هستیم برخی از خروجی ها را از منطقه خارج کنیم که این برنامه خاموشی نیز به اطلاع مردم جنوب استان خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه به عنوان شرکت برق منطقه ای، متولی شبکه انتقال توزیع و شرکت توزیع برق جنوب استان متولی شبکه پایین دستی و فشار ضعیف است اظهار کرد: شبکه برق، یک شبکه زنده است، به اندازه ای که ما توسعه می دهیم مصرف کننده نیز توسعه می یابد اما امیداوریم به مرحله ای برسیم که میزان تولید و مصرف این ۲ عنصر، با یکدیگر برابر شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شرکت برق جنوب استان کرمان پست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۰۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال مادر باردار از ارتفاعات جیرفت با بالگردبه بیمارستان

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان  دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اعلام کرد: این مادر باردار ساکن منطقه عشایری دیمند و گویگان از توابع بخش ساردوئیه شهرستان جیرفت در جنوب کرمان بود و در این مواقع اورژانس هوایی در جنوب کرمان به علت وسعت جغرافیایی گسترده،وجود مناطق عشایری و ارتفاعات، توانسته کارایی زیادی داشته باشد.

 

دیگر خبرها

  • آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار
  • مراجعه بیش از ۱۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان
  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد
  • بادبان خورشیدی ناسا به مدار زمین رفت
  • مشکل خط انتقال آب زرند مرتفع شد
  • انتقال مادر باردار از ارتفاعات جیرفت با بالگردبه بیمارستان
  • حجم آب ورودی سد‌های استان کرمان در بارندگی‌های اخیر ١٠ میلیون متر مکعب بود
  • افزایش حجم آب ورودی به سد‌های کرمان در بارندگی‌های اخیر
  • خاموشی چراغ های کمربندی جنوب شیراز مشکل ساز شد
  • شرکت آب منطقه‌ای کرمان دیگر کارفرمای پروژه انتقال آب خلیج فارس به شهر کرمان نیست