Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا -

 محسن رخصی مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه این نهاد به خانوارهای مستاجر ودیعه و کمک هزینه اجاره مسکن پرداخت می کند، گفت: در سال 98 میزان ودیعه و اجاره مسکن پرداختی به خانوارهای مددجو بیش از 30 میلیارد و 467 میلیون تومان بوده است.

 وی با بیان اینکه کمیته امداد همواره به ویژه در شرایط کنونی جامعه یاری رسان مددجویان مستاجر برای تامین ودیعه و اجاره مسکن بوده، گفت: در سال گذشته حدود 20 میلیارد تومان ودیعه مسکن در قالب وام های قرض الحسنه با بازپرداخت طولانی مدت به مددجویان فاقد منزل مسکونی ساکن در منازل استیجاری اعطا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رخصی افزود: همچنین در سال گذشته یک میلیارد و 467 میلیون تومان کمک هزینه اجاره مسکن نیز به صورت بلاعوض به خانوارهای مستاجر تحت حمایت در استان پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: در این مدت بیش از دو هزار و 500 خانوار مددجو در استان کرمانشاه از اجاره و یک هزار 847 خانوار نیز  از ودیعه مسکن بهره مند شدند.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه در پایان با اشاره به شرایط سخت خانوارهای مستاجر برای تامین هزینه ها و اجاره مسکن در سال جاری، گفت: این نهاد امسال نیز همچنان کمک های خود را به صورت بلاعوض و یا در قالب وام های قرض الحسنه به این خانوارها اعطا می کند که امیدواریم خیران نیک اندیش همچون همیشه یاری رسان این نهاد در تامین هزینه های مسکن نیازمندان باشند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پرداخت وام ودیعه مسکن اجاره مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۰۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۴ درصدی تولید مسکن برای مددجویان کمیته امداد نسبت سال‌های گذشته

 آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آیین واگذاری ۳۳ هزار و۸۶۳ واحد مسکونی به مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد تصریح کرد: امروز بیش از ۳۳ هزار منزل تقدیم مددجویان می شود و این لحظه خوب و دلنشینی است. خانه و مسکن یکی از دغدغه های افراد فاقد مسکن است که مددجویان کمیته امداد نیز در این زمینه صاحب حق هستند.

وی ادامه داد: هزینه ای که مسکن در سبد خانواده دارد بالاترین هزینه است و تلاشی که توسط همه دستگاه ها برای خانه دار شدن مردم صورت میگیرد قابل تقدیر است و بدانند اجر بزرگ و پاداش عظیم نزد پروردگار دارند.

رئیس جمهور بیان کرد: این خبر که مددجوی فاقد مسکن در کمیته امداد نداشته باشیم، از وعده هایی است که تحقق یافته است؛ مردم انتظار دارند، دولت صادق الوعد باشد. البته با تلاش همه همکاران بوده است استانداران خراسان جنوبی، قم، فارس، همدان و گلستان در این باره توضیحاتشان را شنیدیم و از همه آنها تشکر می کنم.

آیت الله رئیسی تصریح کرد: خبر بسیار خوب امروز این است که تولید مسکن و بهره برداری از آن برای مددجویان کمیته امداد حضرت امام (ره) در سال ۱۴۰۲ نسبت به ۱۴۰۱ افزایش ۴۴ درصدی داشته است. افزایش تولید مسکن و در اختیار مددجویان قرار دادن، از خبرهای خوبی است که حتما باید هم شاکر خداوند متعال باشیم و هم صمیمانه از همه کسانی که در تولید مسکن نقش داشته اند که رشد قابل توجهی داشته است. 

وی افزود :امیدوارم میزانی هم که در اختیار بنیاد مسکن و کمیته امداد است به نتیجه برسد و در اختیار مددجویان قرار گیرد تا هیچ مددجوی فاقد مسکن در کشور نداشته باشیم.

 

در حال تکمیل...

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • تأمین مسکن مددجویان یزدی
  • بیش از ۸۰ درصد مددجویان روستاهای استان گلستان مالک مسکن هستند
  • ساخت حدود ۳۴ هزار واحد روستایی برای مددجویان کمیته امداد در سراسر کشور
  • واگذاری ۸۷۶ مسکن به مددجویان استان همدان
  • بهره برداری از ۲ هزار و ۱۰۶ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد گلستان با حضور وبیناری رییس جمهور
  • واگذاری ۳هزارو ۳۵۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد استان کرمان
  • افزایش ۴۴ درصدی تولید مسکن برای مددجویان کمیته امداد نسبت سال‌های گذشته
  • کمک ۱۲۰ میلیارد تومانی کمیته امداد منطقه یک یاسوج به مددجویان
  • ایجاد بیش از ۱۲ هزار فرصت شغلی برای مددجویان لرستان
  • ایجاد بیش از ۱۲ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد لرستان