Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه اداره کل پزشکی قانونی استان تهران، تاکنون اجساد ۱۸ نفر از جانباختگان حادثه شب گذشته(سه شنبه) آتش سوزی در کلینیک سینا اطهر خیابان شریعتی تهران برای تعیین علت فوت به مرکزتشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران ارجاع شد که پس از بررسی و احراز هویت با دستور مقام قضایی، اجساد، تحویل بستگان درجه اول خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا، حادثه آتش‌سوزی و انفجار کلینیک سینای اطهر در خیابان شریعتی تهران به مرگ ۱۹ نفر و مصدومیت ۱۴ نفر منجر شد.

بر اساس اعلام کانال سازمان نظام پزشکی، بیش از نیمی از جان‌باختگان، پزشکان و کادر اتاق عمل هستند.

مهار این آتش‌سوزی با استفاده از تجهیزات جدید آتش‌نشانی از جمله نردبان‌های بلند و در سایه تجربه و ایثار آتش‌نشانان، حدود دو ساعت به طول انجامید و با وجود دو مورد انفجار در دقایق اولیه، از سرایت آتش به سایر ساختمان‌های منطقه جلوگیری شد.

پس از حادثه در فضای مجازی گمانه‌زنی‌های مختلفی شکل گرفت، اما منصور درجاتی مدیرکل مدیریت بحران استان تهران علت اصلی را  نشت گاز و اتصال برق علت عنوان کرده است.

برچسب‌ها اداره‌کل پزشکی قانونی استان تهران سازمان پزشکی قانونی کشور پروندهٔ خبری آتش سوزی مرکز درمانی "سینا اطهر" در شمال تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل پزشکی قانونی استان تهران سازمان پزشکی قانونی کشور اداره کل پزشکی قانونی استان تهران سازمان پزشکی قانونی کشور پزشکی قانونی استان تهران آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۰۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهمنامه همکاری هندبال با کلینیک تخصصی ورزشی متین

تفاهمنامه همکاری فدراسیون هندبال و کلینیک تخصصی پزشکی ورزشی و فیزیوتراپی «متین» به امضا رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تفاهمنامه همکاری فدراسیون هندبال و کلینیک تخصصی پزشکی ورزشی و فیزیوتراپی متین به امضای علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال، و مهدی علی‌نژاد، مدیر کلینیک تخصصی پزشکی ورزشی و فیزیوتراپی «متین»، رسید. 

همکاری در برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌ها و اقدامات مشترک در زمینه پزشکی - ورزشی، درمانی، آموزشی، فرهنگی، ورزشی و خدماتی در زمینه بهبود، پیشگیری، توسعه ورزش و موضوعات مرتبط با آن، گسترش فعالیت‌های علمی – تحقیقاتی در این زمینه و همچنین ارائه تسهیلات و خدمات مشترک علمی، آموزشی، خدماتی و ورزشی از مفاد این تفاهمنامه همکاری است. 

مهدی علی‌نژاد رئیس سابق فدراسیون ووشو و معاونت اسبق ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش،  در این بازدید با اشاره به افتخارات چند سال اخیر هندبال در رده‌های مختلف ملی، حرکت فدراسیون هندبال در مسیر پیشرفت را درخشان توصیف و ابراز امیدواری کرد این مسیر همچنان ادامه داشته است. 

علیرضا پاکدل نیز با اشاره به خدمات ارزنده مهدی ‌علی‌نژاد در ورزش کشور، ابراز امیدواری کرد جامعه ورزش از تجربیات مدیریتی ورزشی علی‌نژاد بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماجرای آتش‌سوزی در شرق تهران چه بود؟
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران | حادثه هیچ ارتباطی با پایانه شرق ندارد
  • آتش سوزی مرگبار کارگاه ساختمانی در تهران/ ۶ کارگر جان باختند+ جزئیات
  • انفجار در شرق تهران / ۶ نفر کشته شدند
  • آتش سوزی کارگاه ساختمانی در تهران ۶ کشته داشت
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • بالگرد اورژانس استان تهران جان دو نفر را در اتوبان تهران-قم نجات داد
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • (ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران
  • امضای تفاهمنامه همکاری هندبال با کلینیک تخصصی ورزشی متین