Web Analytics Made Easy - Statcounter

سریال تاریخی «جشن سربرون» به کارگردانی مجتبی راعی و تهیه‌کنندگی حسن نجاریان که در مرکز سیمافیلم تهیه می‌شود، این روزها در حال فیلمبرداری است.

این سریال به روایت دوران قبل از مشروطه می‌پردازد و در خلاصه داستان آن آمده است: «بهادر، کدخدای ایل پوسان با کدخدای طایفه همسایه «سرخو»، رقابت و مخالفتی دیرینه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدتی است آتش کینه‌ها خاموش شده است تا اینکه سرخو با اعتماد به نفس به خواستگاری دختری زیبا و کم سن و سال بهادر جهان پسند می‌آید. غافل از اینکه قرار است مدتی بعد جهان پسند به عقد پسرعموش درآید. بهادر قاطعانه با این وصلت مخالفت میکند. زخم‌های کهنه سرباز میکنند. هر دو طایفه از کدخدای خود حمایت میکنند. درگیری ابعاد بزرگتری می‌یابد و بهادر تلاش بزرگی را آغاز می‌کند.»

---

حسین محجوب، محمود پاک نیت، لاله اسکندری، فرخ نعمتی، قاسم زارع، داریوش کاردان، میرطاهر مظلومی، رامین ناصرنصیر، مهدی فقیه، کریم اکبری مبارکه، صدرالدین حجازی، بیوک‌میرزایی، مهران نائل و ... از بازیگران  سریال  «جشن سربرون» هستند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۰۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله اعرافی: موقوفات در اختیار ادارات تعیین تکلیف شود

مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: ادارات به حق و حقوق موقوفات پایبند باشند و با وقف همراهی شود تا نیات واقفان محقق شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله علیرضا اعرافی امروز در دیدار حجت الاسلام اسکندری؛ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم، گفت: موقوفات در اختیار ادارات تعیین تکلیف شوند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به اینکه ادارات به حق و حقوق موقوفات پایبند باشند و با وقف همراهی شود تا نیات واقفان محقق شود، افزود: مردم نیز حقوق موقوفه‌ها را بدهند، البته در طبقات پایین‌تر جامعه نیازمند ملاحظه هستیم.

آیت الله اعرافی تصریح کرد: اگر به درستی از وقف استفاده شود، این سنت حسنه می‌تواند تحولات خوب و مطلوبی را در جامعه ایجاد کند.

حجت الاسلام عباس اسکندری نیز در این جلسه گفت: اوقاف در قم از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است و با حمایت لازم می‌توانیم اقدامات بزرگی را رقم بزنیم.

وی با اشاره به اینکه نیازمند حمایت از اوقاف هستیم، عنوان کرد: در استان قم برخی پروژه‌های اقتصادی را آغاز کردیم که در صورت بهره‌برداری و واگذاری آن‌ها موقوفات درآمد بهتری خواهند داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه یکی از علت‌هایی که در دوره صفویه وقف رشد کرد، این بود که در آن دوره حتی دست‌اندرکاران نیز به وقف پایبند بودند، افزود: یکی از اولویت‌های ما همکاری با حوزه‌های علمیه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اتحاد تاریخچی قهرمان مسابقات والیبال عشایری فارس
  • پوپک گلدره ؛ بازیگری که ۶ ماه در کما بود و مرگی که پایانش نبود
  • ماجرای فوت بازیگری که ۶ ماه در کما بود
  • «شورش ذهن» به عمارت نوفل لوشاتو می‌آید
  • خوشدلی صاحب‌منصبان گذشته به کدخدای خود، عامل گستاخی صهیون شد
  • آیت‌الله اعرافی: موقوفات در اختیار ادارات تعیین تکلیف شود
  • شنیدن رنج‌ مردم برایم عادی نشده!
  • پیام اداره کل فرهنگ کرمان به تهیه کننده «نون خ»
  • بیانیه حاج «عبدالنبی کرد» در پی پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی
  • پیام اداره کل فرهنگ کرمان به تهیه کننده "نون خ"