Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک ملی پوش بلوگرانا نگران این است که تیمش نتواند در فصل جاری دوباره به صدر جدول لالیگا برسد. 

طرفداری - سرخیو بوسکتس در پی تساوی 2-2 بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید اعتراف کرد که تیمش کار سختی برای قهرمانی مجدد در رقابت های لالیگا دارد.

به گزارش Movistar، هفتصدمین گل دوران حرفه ای لیونل مسی هم برای پیروزی بارسلونا در نیوکمپ کافی نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تساوی بارسا را در اختلاف یک امتیازی با رئال مادرید صدرنشین قرار می دهد، که البته برد احتمالی لوس بلانکوس در بازی امروز مقابل ختافه، این اختلاف را به چهار امتیاز افزایش خواهد داد. 

به فاصله پنج بازی تا پایان فصل، بوسکتس اعتقاد دارد که شاید دیگر سرنوشت قهرمانی در دست آن ها نباشد.

رقابت کردن برای قهرمانی وقتی که در هر بازی دو امتیاز از دست بدهید خیلی پیچیده می شود ولی ما تا انتها به جنگیدن ادامه خواهیم داد. می دانیم کار سختی است ولی تلاش مان را خواهیم کرد. آن ها رقیب سختی هستند. ما بر بازی حاکم بودیم و فرصت ساختیم ولی دو پنالتی به ضرر ما تمام شد؛ واقعا مایه شرمساری بود. ما قبل از تعطیلات صدرنشین بودیم و شرایط بسیار خوبی داشتیم. فکر می کنم از زمان بازگشت به رقابت ها کار برای ما سخت بوده است؛ در برخی از بازی ها بهتر بازی کردیم، در برخی دیگر نه. امتیاز از دست دادن در بازی امروز و بازی آخر هفته به این معنی است که از هدف مان یعنی همان دفاع از عنوان قهرمانی کمی دورتر شده ایم. فکر می کنم امروز بهتر بازی کردیم ولی مأموریت سختی پیش روی ما است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۰۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئالی ها به مراتب سخت تر، اما با برد به سیتی رسیدند

 صدرنشین جدول رده‌بندی لالیگا با کسب سه امتیاز یک بازی خارج از خانه خودش را برای دو مأموریت مهم پیش رو در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا آماده کرد.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال رئال مادرید سی‌و‌یکمین بازی خود در فصل جاری لالیگا را با پیروزی پشت سر گذاشت و شانس خود را برای کسب عنوان قهرمانی افزایش داد. در این بازی که از ساعت 20 امروز (شنبه) به وقت تهران در خانه تیم مایورکا برگزار شد، میهمان مادریدی موفق شد میزبان خود را با تک گل دقیقه 48 اورلین شوامنی شکست دهد.

بیست‌و‌چهارمین پیروزی این فصل کهکشانی‌ها این تیم را 78 امتیازی کرد تا فاصله‌اش را با بارسلونا رده دومی که در این هفته هنوز به میدان نرفته را به 11 امتیاز افزایش دهد. این پیروزی همچنین روحیه شاگردان کارلو آنچلوتی را برای دو بازی مهم پیش رو تقویت کرد. یکی از این بازی‌ها چهارشنبه شب در خانه منچسترسیتی در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپاست و دیگری ال‌کلاسیکو است که یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

در تنها بازی باقیمانده امشب لالیگا، از ساعت 22:30 به وقت تهران، بارسلونا میهمان کادیس خواهد بود.

در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها نیز پس از رئال مادرید 78 امتیازی، بارسلونا با 67 امتیاز، جیرونا با 65 امتیاز و اتلتیکومادرید با 61 امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کمک منچسترسیتی به رئال مادرید توقف رئال مادريد در هفته نخست لاليگا

دیگر خبرها

  • آزادمنش: روز سختی را برای استقلال رقم خواهیم زد
  • راه موفقیت بارسلونا با داداش ژاوی
  • ناپولی دورتر از همیشه به سهمیه اروپایی
  • نشان دادم که ژاوی باید دوباره به من اعتماد کند
  • کری ستاره بارسا برای رئال: حالا نوبت شماست!
  • خلاصه بازی بارسلونا و کادیز + فیلم
  • خلاصه بازی کادیز 0-1 بارسلونا (لالیگا - 2023/24)
  • پیروزی اقتصادی بارسلونا پیش از سفر به مادرید
  • نصف رئال، یک گام به فتح لالیگا نزدیک شد
  • رئالی ها به مراتب سخت تر، اما با برد به سیتی رسیدند