Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فنی کمیته ملی پارالمپیک جزئیات بیشتری از تفاهم‌نامه این کمیته با ۱۰ فدراسیون ورزشی را اعلام کرد. - اخبار ورزشی -

محمد تابع معاون فنی کمیته ملی پارالمپیک در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، درباره امضای تفاهم‌نامه این کمیته با 10 فدراسیون ورزشی که رشته‌های پارالمپیکی را تحت پوشش خود قرار می‌دهند، اظهار داشت: در تفاهم‌نامه‌های امضا شده، بندهای مختلفی وجود دارد که به موارد مختلفی از جمله استعدادیابی، همگانی، قهرمانی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. اشاره شده است. همچنین پیوستی نیز در کنار این تفاهم‌نامه قرار گرفته است.

وی افزود: فدراسیون‌ها باید در قالب این بندها و سرفصل‌ها، تصویم سال 99 را تنظیم و ارائه کنند. ما این تقویم هر فدراسیون را بررسی می‌کنیم و سپس به صورت مرحله به مرحله به آنها بودجه تخصیص می‌دهیم تا صرف امور مربوطه کنند.

معاون فنی کمیته ملی پارالمپیک ادامه داد: اولویت ما در کمیته پارالمپیک کسب موفقیت در پارالمپیک 2020 توکیو، پاراآسیایی جوانان 2021 و بازی‌های پاراآسیایی 2022 است و باید اردوها، استعدادیابی و برنامه‌ریزی‌ها براساس این سه رویداد انجام شود.

تابع گفت: شاید در بین 10 فدراسیونی که تفاهم‌نامه امضا کرده‌ایم (فدراسیون‌های ورزش های جانبازان و معلولین، نابینایان و کم بینایان، تنیس روی میز، تکواندو، تنیس، قایقرانی، سوارکاری، تیراندازی با کمان، بدمینتون و دوچرخه‌سواری) رشته‌هایی باشند که در پارالمپیک سهمیه نگرفته‌اند و در سوی مقابل در بازی‌های پاراآسیایی جوانان و همچنین پاراآسیایی 2020 نماینده داشته باشند. به همین دلیل برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری، متناسب با شرایط و رویداد پیش‌رو انجام خواهد شد. همچنین ممکن است نگاه به یک رشته در حوزه توسعه‌ای و همگانی صورت بگیرد که باز هم برنامه خاص آن پیاده و اجرا خواهد شد.

تدوین استراتژی جهت مشارکت بیشتر بانوان در جنبش پارالمپیک

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کمیته ملی پارالمپیک ایران بیشتر بخوانید... تفاهم‌نامه همکاری کمیته ملی پارالمپیک با ۱۰ فدراسیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته ملی پارالمپیک ایران کمیته ملی پارالمپیک NPC کمیته ملی پارالمپیک تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۰۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند

به گزارش صدای ایران، علی اکبر احمدیان در حاشیه اجلاس بین المللی مقامات عالی امنیتی در سن پترزبورگ با همتای روسی خود دیدار و گفتگو کرد.

در جریان این دیدار دو طرف یک تفاهم نامه امنیتی مشترک امضا کردند.

شایان ذکر است دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در دیدار‌های جداگانه با مقامات و همتان خود در کشور‌های عراق، چین و برزیل دیدار کرد.

دیگر خبرها

  • تقویت صنایع نظامی آمریکا به هزینه اوکراین
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • همکاری ایران و پاکستان در بخش دام
  • گره تخصیص بودجه برای «رفع فقر سه دهک اول» باز نشد!؟
  • بانک مرکزی به تعهدات خود درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است
  • بانک مرکزی به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است