Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی با بیان اینکه ۲۱ هزار و ۳۷۴ نفر در استان مرکزی در طرح ملی مسکن ثبت نام کردند گفت: ساخت ۸ هزار و ۸۹۰ واحد مسکونی در طرح ملی مسکن به استان مرکزی ابلاغ شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساوه، احمد مرزبان شامگاه سه‌شنبه در دیدار با فرماندار ساوه با اشاره به طرح ملی اقدام تولید مسکن در استان مرکزی اظهار داشت: در طرح ملی اقدام تولید مسکن در سطح استان مرکزی قدم‌های خوبی برداشته شده به طوری که از 21 هزار و374 نفر متقاضی که طی 3 فاز در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند، تا به امروز بالغ بر 5 هزار و 450 نفر تشکیل پرونده داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همه شهرستان‌های استان تقریبا به‌صورت یکسان تامین زمین در حال انجام است که از 8 هزار و 890 واحد که در طرح اقدام ملی به استان مرکزی ابلاغ شده 5 هزار و 400 واحد تامین زمین شده است.

وزیر راه: دولت برای تامین مسکن ‌قشر متوسط و کم درآمد برنامه مدونی دارد/ 800 هزار نفر واجد شرایط مسکن ملی شدنداخذ مالیات از خانه‌های خالی به‌زودی عملیاتی می‌شود/ساخت 600 هزار مسکن ملی برای دهک 1 تا 7متقاضیان پیامکی مسکن ملی از امروز در سامانه اینترنتی ثبت‌نام کنند

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی تصریح کرد: البته در شهرستان ساوه یک گام جلوتر هستیم چراکه 3 قطعه زمین که دو قطعه در شهرک علوی به مساحت 2/7 هکتار و یک قطعه در شهرک فجر به مساحت 2/9 هکتار و در مجموع برای 800 واحد در نظر گرفته شده که تحویل ستاداجرایی فرمان امام به عنوان کارگزار و مجری طرح در نظر گرفته شده است.

مرزبان بیان کرد: مرحله اول  برای شهرک علوی خوشبختانه به مرحله  مناقصه برای انتخاب پیمانکار رسیده که امیدواریم به زودی شاهد صاحب‌خانه شدن مردم فاقد مسکن در ساوه باشیم.

مدیرکل اداره وراه و شهرسازی استان مرکزی خاطرنشان کرد: خبر خوشحال کننده دیگر اینکه برای بافت‌های فرسوده وسکونتگاه‌های غیر رسمی بسته حمایتی مبنی بر پرداخت 220 میلیون تومان تسهیلات برای شهر اراک در بافت‌های فرسوده و برای سایر شهرهای استان 180 میلیون تسهیلات تخصیص داده شده است.

وی افزود: در صورتی‌که انبوه سازان و کسانی که برنامه ساخت‌وساز در این مناطق دارند از فناوری نوین استفاده کنند از این تسهیلات برخوردار می شوند.

انتهای پیاک/716/ ع

R7980/P1494/S6,73/CT11 بیشتر بخوانید... ۴۰ درصد متقاضیان مسکن ملی در خراسان جنوبی فاقد شرایط لازم هستند‌ عملیات اجرایی مسکن ملی فرهنگیان در شهر پرند آغاز شد+تصاویر از گوشه‌وکنار کردستان|جزئیات خرید و فروش مسکن ملی/دعوت از سرمایه‌گذاران برای مشارکت در طرح اقدام ملی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان مرکزی طرح ملی مسکن ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۰۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ مازیار محمدی با اشاره به اینکه هزینه‌های انجام شده در بخش مسکن مددجویی از محل اعتبارات دولتی، صدقات، مراکز نیکوکاری، خیرین، زکات، آورده مددجو و وام قرض‌الحسنه بود افزود: طی یکسال گذشته ۴۸ میلیارد تومان صرف خرید، احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان شده است.   وی اضافه کرد: سال گذشته ۳۲ مورد کمک به خرید، ۹۹ مورد احداث و تکمیل و کمک به احداث فضا‌های جانبی مسکن شهری و روستایی و ۹۶۲ مورد کمک به تعمیر به خانواده‌های تحت حمایت ارائه شده است.   مدیر مسکن و امور مهندسی کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه وام خرید مسکن در مناطق شهری ۵۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه بدون سود است، گفت: خدمات تعمیر مسکن مددجویان به‌صورت بلاعوض و معوض ارائه می‌شود.

وی افزود: معرفی خانوار‌های تحت حمایت به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به‌منظور اخذ مجوز ساخت و به ادارات برق، گاز و آب و فاضلاب برای بهره‌مندی از انشعابات رایگان نیز از جمله خدمات بخش مسکن و ساختمان کمیته امداد است.

دیگر خبرها

  • توضیحات وزارت راه و شهرسازی درباره یک گزارش
  • ممنوعیت فروش امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • سیل به ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • جوابیه وزارت راه و شهرسازی به یک گزارش
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن