Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@00:50:05 GMT

نماهنگ به حرم دلبستم کاری از گروه هم‌خوانی الغدیر

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۰۶۰۰

نماهنگ به حرم دلبستم کاری از گروه هم‌خوانی الغدیر

‍‍‍‍‍‍

کلیپ "به حرم دلبستم" جدیدترین اثر گروه هم‌خوانی الغدیر تهران را مشاهده می‌کنید. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، گروه الغدیر تهران  و گروه نوجوانان بنیاد غدیر کاشمر با همکاری مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی از جدیدترین اثر خود به نام  "به حرم دلبستم" که در حرم مطهر امام رضا (ع) تصویربرداری شده، رونمایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاعر این اثر احسان جاودان،  تنظیم کننده آن امیر کاشی، صدابرداران، حسن صفری و روح الله محجوب هستند. این اثر در استودیو کوثر تهران و استودیو جامعه قاریان مشهد صدابرداری شده است.

انتهای پیام/

R1444/P/S4,37/CT16 واژه های کاربردی مرتبط قاریان قرآن تواشیح امام رضا (ع) بیشتر بخوانید... مسابقه ملی کتابخوانی کرامت به مناسبت میلاد امام رضا(ع) برگزار می‌شود طبخ غذای متبرک رضوی برای نیازمندان دزفول به مناسبت میلاد امام رضا(ع)+تصاویر بررسی بخش‌های کمتر عنوان‌شده از زندگی حضرت ثامن الحجج(ع)/ آیا ذوالقرنین، مزار مطهر امام رضا(ع) را آماده کرد؟

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قاریان قرآن تواشیح امام رضا ع قاریان قرآن تواشیح امام رضا ع امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۰۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌افزایی جلوی بسیاری از موازی‌کاری‌ها را می‌گیرد

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در آئین تکریم و معارفه رئیس پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) گفت: پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) با مراکز علمی سپاه هم‌افزایی داشته باشد، چون هم‌افزایی جلوی بسیاری از موازی‌کاری‌ها را می‌گیرد. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آئین تکریم و معارفه رئیس پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) ظهر امروز در سالن همایش‌های این پژوهشگاه برگزار شد. در این مراسم ضمن تقدیر از حجت‌الاسلام والمسلمین حمید نگارش، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی عزیزان به عنوان رئیس جدید پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) منصوب شد.

 همچنین در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حمید نگارش به سمت مشاور نمایندگی ولی فقیه در امور علمی و پژوهشی منصوب شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در این مراسم با اشاره به اینکه پژوهشگاه باید از نظر علمی و روشی رشد داشته باشد، بیان کرد: باید قداست این پژوهشگاه حفظ شود و به صورت کمی و کیفی توسعه پیدا کند.

وی ضمن تقدیر تشکر از حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید نگارش رئیس سابق پژوهشگاه افزود: کارهای خوبی را مسئولان قبلی انجام دادند و الان چیزی که ما مطالبه داریم تحول است، چون دیگر روش‌های سنتی جواب نمی‌دهد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: درخواست دیگر من هم‌افزایی با مراکز علمی سپاه است و این هم‌افزایی جلوی خیلی از موازی‌کاری‌ها را می‌گیرد و هم مقدمات خیلی از موفقیت‌های آیندۀ این پژوهشگاه است.
 
حجت الاسلام المسلمین مهدی عزیزان نیز در این مراسم اظهار داشت: امانت امروز حاصل تلاش و زحمات حدود 40 ساله گذشته است.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم گام‌هایی بر گام‌های گذشته افزوده شود، بیان کرد: برنامه‌هایی برای آینده پژوهشگاه در نظر داریم که به طور خلاصه می‌توان گفت که این برنامه‌ها در دو حوزه مسئله‌محوری و کیفیت‌محوری هستند.

 رئیس پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) با بیان اینکه تلاش داریم تولید آثار کیفی با تمرکز بیش‌تری انجام شود، عنوان کرد: این آثار ملاک ارزشیابی و ارتقای سطح علمی پژوهشگران خواهد بود.

 وی با اشاره به اینکه پژوهشگاه از ظرفیت بسیار خوبی برخوردار است، خاطرنشان کرد: این ظرفیت بشارت آینده روشنی را به ما می‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین حمید نگارش رئیس سابق پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) نیز در این مراسم شاخص‌ترین دستاوردهای این پژوهشگاه را تشریح و اظهار داشت: کادرسازی و جذب نیروهای جوان یکی از اقدامات مطلوب در پژوهشگاه است.

 وی با اشاره به اینکه نخبگان دانشگاهی و حوزوی در سطوح عالی در این پژوهشگاه فعال هستند، افزود: ارتقای رتبه علمی پژوهشگران نیز اقدام شایسته‌ای بود که برای نخستین مرتبه سال گذشته رقم خورد.

 رئیس سابق پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) با اشاره به اینکه بازدید مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) از آثار پژوهشگاه در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، رزق معنوی این مجموعه بود، گفت: تأسیس نمایشگاه دائمی محصولات پژوهشگاه نیز برای نخستین بار رقم خورد.

نگارش با بیان اینکه درخواست داریم این ظرفیت ادامه پیدا کند، تصریح کرد: قطب شدن پژوهشگاه یک اقدام ویژه بود که خوشبختانه در دوره اخیر رقم خورد.

وی با اشاره به اینکه در تقویت مسئله‌شناسی در عرصه مسائل مورد نیاز نظام اقدامات بزرگی رقم خورد، افزود: این پژوهشگاه در عرصه تقویت ارتقای گفتمان انقلاب اسلامی در سطح سپاه و نیروهای مسلح نیز فعالیت دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • برگزیدگان پویش همپای طوفان معرفی شدند
  • هم‌افزایی جلوی بسیاری از موازی‌کاری‌ها را می‌گیرد
  • درس‌گفتار‌های سعدی‌خوانی، به مناسبت بزرگداشت سعدی برگزار شد
  • طراحی پوسترهای جدید به مناسبت شکست هیمنه آمریکا در طبس
  • کاشت ۴ هزار گل در هفشجان به مناسبت هفته زمین پاک
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • بیانیه مجمع نمایندگان گیلان به مناسبت روز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه