Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، اله مراد عفیفی پور، مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای در بندر شهید رجایی طبق الزامات زیست محیطی و شاخص‌های توسعه پایدار و بر مبنای شرایط تعریف شده برای بنادر سبز انجام می‌شود.

عفیفی پور با بیان اینکه پیوستن بندر شهید رجایی به جمع بنادر سبز دنیا با رعایت دقیق شاخص‌های زیست محیطی در همه زمینه‌ها امکان پذیر است، افزود: اقدامات قابل توجهی در جهت کاهش و بهینه سازی مصرف انرژی در این بندر و شهرک‌های مسکونی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

راه اندازی کارگاه تعمیر و ساخت بُرد‌های الکترونیکی در بندر شهید رجایی

او گفت: عملیات تقویت شبکه برق رسانی به اسکله‌های مجتمع بندری شهیدرجایی جهت تامین برق پایدار جرثقیل ها، مکنده‌ها وآنلودر‌ها با هدف کاهش استهلاک تجهیزات، کاهش مصرف سوخت فسیلی، افزایش راندمان و بهره وری تجهیزات تخلیه و بارگیری و کاهش آلایندگی‌های زیست محیطی در حال انجام است.

عفیفی پور افزود:راه اندازی ایستگاه پایش آنلاین آلودگی هوا، ساماندهی پساب‌های فاضلاب و نصب دستگاه پایش آنلاین آلودگی نفتی در اسکله‌های نفتی بندر شهید رجایی از دیگر اقدامات انجام شده برای بهبود شاخص‌های زیست محیطی در این بندر است.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بندر شهید رجایی بنادر و دریانوردی اسکله های نفتی طرح های زیست محیطی بندر شهید رجایی زیست محیطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۰۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین؛ سید عبدالحسین حسینی شهردار شوش، از آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی از تقاطع خیابان شهید بهشتی با هدف ساماندهی و بهسازی معابر شهری خبر داد.

حسینی، با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اصلاح و مناسب سازی معابر سطح شهر ، عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی در حال اجراست.

وی هدف از اجرای این پروژه را ارتقاء کیفیت معابر و مناسب سازی پیاده روها به منظور تسهیل در عبور و مرور عابرین و زیبا سازی معابر عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین؛ عملیات عمرانی همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی از تقاطع خیابان شهید بهشتی به سمت بلوار مدرس غربی یکی از مجموعه خدمات برنامه ریزی شده در سال جاری است که هم اکنون در دست اقدام می باشد.
مجموعه عملیات عمرانی با هدف تامین نیازمندیهای شهر و ارائه خدمات هر چه بهتر به شهروندان انجام میپذیرد.


۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898444

دیگر خبرها

  • ◄ بازدید مشاور عالی فرمانده کل قوا از بندر شهید رجایی
  • ◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • صادرات۶۰ هزارتن مواد معدنی از بندرخمیر
  • آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش
  • تخلیه و بارگیری ۴۸۵ هزار و ۳۵۲ تن کالا در امیرآباد
  • مدیرکل گمرک شهید رجایی منصوب شد
  • فروردین ماه پررونق در بزرگترین بندر شمال 
  • صادرات ۶۰ هزار تن مواد معدنی از بندرخمیر
  • صادرات بیش از ۶۰ هزار تن مواد معدنی از بندر چند منظوره خمیر