Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار «رحیم جهانبخش» با اشاره به اینکه نرخ وقف در استان زنجان بالا است، گفت: نیروی انتظامی آمادگی خود را برای همکاری با اوقاف در نقاط مختلف استان اعلام می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان در دیدار با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با تاکید براینکه وقف سنت حسنه الهی است که مورد تبلیغ گذشتگان بوده است، بر ضرورت توسعه و ترویج آن در جامعه امروزی نیز تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سردار رحیم جهانبخش به وجود موقوفات در استان زنجان اشاره کرد و گفت: نرخ وقف در استان زنجان بالا است و نیروی انتظامی آمادگی خود را برای همکاری با اوقاف در نقاط مختلف استان اعلام می کند.

 

در ادامه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان هم به ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد در استان زنجان پرداخت و گفت: اقدامات متعددی در راستای توسعه و ترویج وقف در جامعه انجام شده است.

 

به گفته حجت الاسلام مختار کرمی، در همین راستا یک مورد  مراجعه در شهرستان خرمدره برای کاشت گل محمدی در  22 هکتار داشتیم که همکاری‌های لازم انجام شده است.

 

این مقام مسئول به نوع همکاری اوقاف و امور خیریه با واقفین اشاره کرد و گفت: در برخی از موارد این نهاد به صورت مستقیم مشارکت می کند و در مواردی هم سرمایه گذار ورود پیدا کرده و اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

 

به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در روستای ته دره شهرستان طارم هم طرحی با 400 هکتار درخت زیتون اجرایی خواهد شد.

 

کرمی همچنین از آمادگی برای همکاری در مسائل فرهنگی و قرآنی با نیروی انتظامی خبر داد و گفت:  اوقاف آماده همکاری در حوزه تحکیم خانواده و همچنین سایر مسائل فرهنگی است.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان سنت حسنه وقف مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان اوقاف و امور خیریه استان زنجان نیروی انتظامی برای همکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۰۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطای راهبردی کنید با سوخو ۲۴ جواب می‌گیرید

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی روز چهارشنبه در حاشیه رژه روز ارتش درباره آمادگی جنگنده‌های سوخو ۲۴ این نیرو، گفت: نیروی هوایی با کمک وزارت دفاع و همکاری ارتش و ستادکل آماده‌تر از همیشه است.

وی افزود: آمادگی که امروز در زمینه سوخو۲۴ داریم از همه زمان‌ها بیشتر است و فقط سوخو ۲۴ نیست و در زمینه سایر پرنده‌ها هم آمادگی صد در صد داریم و همانطور که فرمانده ارتش اعلام کرد اگر دشمن بخواهد خطای راهبردی داشته باشد ضربه‌ای خواهد خورد که نتواند جبران کند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش درباره اینکه که آیا ممکن است اسکادران‌های سوخو ۲۴ در پاسخ به دشمن شرکت کنند؟ اظهار کرد: ما در تمام زمینه‌های پروازی چه پوشش هوایی و چه بمب افکن آمادگی صد در صد داریم و آماده فرمان فرمانده کل قوا برای اصابت قرار دادن اهداف خود به خصوص با سوخو ۲۴ هستیم و از همین‌جا به دشمنان ایران توصیه می‌کنم خطای راهبردی نکنند.

امیر واحدی گفت: جوابی که سپاه به آنها داد یک سیلی و تنبیه بود و توصیه می کنم کاری نکنند که یورش بسیار عظیم را توسط نیروهای مسلح ایران انجام دهیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمادگی ایران برای ارتقای روابط با الجزایر
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار و آمادگی هستند
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور
  • معرفی رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه فیروزکوه
  • آمادگی یگان‌های نظامی و انتظامی در خراسان شمالی
  • آمادگی همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما برای جذب سرمایه گذار
  • سوخو۲۴‌های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • تشریح برنامه‌های ارتش زنجان در روز نیروی زمینی
  • خطای راهبردی کنید با سوخو ۲۴ جواب می‌گیرید
  • آمادگی پرسنل امور برق شهرستان دشتیاری در خصوص هشدار هواشناسی