Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@21:57:15 GMT

پیکرهای حادثه کلینیک سینا در حال شناسایی است

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۰۸۷۸

پیکرهای حادثه کلینیک سینا در حال شناسایی است

به گزارش «تابناک»، مهدی فروزش در گفتگو با مهر، در خصوص تعیین هویت پیکرهای حادثه انفجار و آتش سوزی شب گذشته در کلینیک سینا اطهر تهران اظهار داشت: با وقوع حادثه همکاران پزشکی قانونی در محل حضور پیدا کردند و در امر جمع آوری و انتقال پیکرها نظارت‌های لازم صورت گرفت.

فروزش با اشاره به اینکه تا کنون ۱۸ پیکر شامل ۱۵ زن و ۳ مرد به پزشکی قانونی انتقال داده شده است افزود: یک نفر نیز مصدوم به بیمارستان منتقل شده که مطلع شدیم این مصدوم نیز فوت شده و هماهنگی‌های لازم برای انتقال این فرد فوت شده نیز به پزشکی قانونی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت: از ساعاتی قبل با حضور بستگان متوفیان در مرکز تشخیصی آزمایشگاهی اداره کل پزشکی قانونی استان تهران واقع در کهریزک شناسایی و تعیین هویت پیکرها در حال انجام است که انشاالله بلافاصله تعیین علت فوت انجام و اجساد تحویل بستگان می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پرونده اکبر طبری دهه کرامت حمید ابوطالبی روح الله زم سند همکاری 25 ساله ایران و چین کلینیک سینا اطهر کلینیک سینا آتش سوزی جانباختگان پزشکی قانونی شناسایی پرونده اکبر طبری دهه کرامت حمید ابوطالبی روح الله زم سند همکاری 25 ساله ایران و چین کلینیک سینا اطهر پزشکی قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۰۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خارج کردن پیکرهای ۱۵ شهید از زیر آوار در «خان‌یونس»

به گزارش قدس آنلاین، سازمان دفاع مدنی غزه با انتشار بیانیه ای تأکید کرد: پیکرهای ۱۵ شهید با سنین مختلف از جمله چند کودک در مناطق مختلف خان یونس از زیر آوار خارج شد.

دفاع مدنی فلسطین تأکید کرد: این پیکرها متعلق به فلسطینی هایی است که در جریان تجاوز ارتش رژیم صهیونیستی به این منطقه به شهادت رسیده بودند.

این نهاد امداد رسان تأکید کرد پیکرهای مذکور، به دلیل باقی ماندن در راهها و زیر آوار، تجزیه شده یا در آستانه تجزیه شدن بودند.

سازمان دفاع مدنی فلسطین در نهم آوریل جاری نیز اعلام کرد به دنبال خروج نظامیان اشغالگر از مناطقی در نوار غزه، پیکرهای ۴۰۹ شهید را در خان یونس و همچنین مجتمع بیمارستانی شفا و اطراف آن در شهر غزه از زیر آوار خارج کرده است.

این نهاد فلسطینی خاطرنشان کرد که نیروهایش همچنان به تلاش برای یافتن و خارج کردن پیکرهای شهدا در شهر خان یونس ادامه می دهند.

به گفته دفاع مدنی فلسطین، شمار زیادی از اهالی غزه مفقود شدن فرزندان و عزیزانشان در دوره اشغال مناطق مختلف این باریکه توسط رژیم صهیونیستی را اعلام کرده اند. همچنین پیکرهای دهها شهید در زیر آوار خانه های ویران باقی مانده است.

ارتش رژیم صهیونیستی در هفتم آوریل گذشته اعلام کرد که نیروهایش را از شهر خان یونس خارج خواهد کرد. این نیروها به مدت چهار ماه اقدام به اشغال این شهر کرده و در یافتن اسرای صهیونیست نزد مقاومت ناکام مانده بودند.

به دنبال خروج نظامیان اشغالگر از این شهر، فلسطینی ها و جهانیان با ویرانی گسترده این شهر و همه امکانات حیاتی آن و همچنین پیکرهای دهها شهید در معابر مواجه شدند.

 گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که این رژیم برای تلافی حملات «طوفان الاقصی»، جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، با حمایت آمریکا و برخی از کشورهای غربی، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران وحشیانه این منطقه است. این جنایات موجب شد تا مقامات تل آویو به اتهام «نسل‌کشی» به دیوان بین‌المللی دادگستری معرفی شوند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • شخصیت‌پردازی در فیلم‌های قهرمان‌محور تعیین‌کننده است/ ماندگاری «بوعلی‌سینا» با تصویر امین تارخ
  • خارج کردن پیکرهای ۱۵ شهید از زیر آوار در «خان‌یونس»
  • سه عدد دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در یاسوج کشف شد
  • امضای تفاهمنامه همکاری هندبال با کلینیک تخصصی ورزشی متین
  • خودکشی ناکام پس از همسرکشی
  • تعیین تعرفه‌های پزشکی فقط از مسیر قانونی
  • کشف ۱۰۰ قبضه سلاح شکاری در لرستان
  • تعمیر خط انتقال روستاهای عسگرآباد و حیدرآباد شهرستان خوی
  • راه اندازی نخستین کلینیک درمانی «ترس از زایمان» کشور در کرمانشاه
  • مصوبه قانونی ، مبنی بر اخذ مالیات از مهریه نداریم