Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@23:10:57 GMT

آیا عرضه اولیه سیتا لغو می شود؟

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۱۰۳۷

آیا عرضه اولیه سیتا لغو می شود؟

به گزارش جماران،  گزارش ها حاکی از اختلال در سایت کارگزاری های بورسی از جمله کارگزاری مفید و مبین است.

 هفته گذشته نیز اختلال در سایت یک کارگزاری باعث کاهش یک میلیون نفری مشارکت گنندگان در خریئ عرضه اولیه وپویا شد .

 باتوجه به خسارت کارگزاری ها به صدها هزار سرمایه گذار بازار بورس، برخی از مخاطبان خواستار لغو عرضه اولیه سیتا و موکول شدن آن به روزهای بعدی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اخبار مرتبط تاریخ عرضه اولیه سیمان تامین(سیتا) / نقدینگی لازم و زمان ثبت سفارش

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا عرضه اولیه سیتا سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی عرضه اولیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۱۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشخیص زودهنگام سرطان سینه با دستاورد محققان ایرانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، جلیل پرچکانی چوزکی، دانش آموخته بیوفیزیک دانشگاه تربیت مدرس که در تحقیقات رساله اش با راهنمایی حسین نادری‌منش و حمایت بنیاد ملی علم ایران موفق به طراحی و ساخت این بیوسنسور شده است،گفت: سرطان یکی از موضوعات حساس و مورد توجه است که یافتن راهی برای پیشگیری و تشخیص زود هنگام آن، همیشه از اهمیت زیادی برخوردار است. تشخیص دیرهنگام این بیماری، می‌تواند باعث گسترده شدن آن و آلوده کردن بافت‌های دیگر از طریق پدیده متاستاز شود که این موضوع از طریق خون یا لنف صورت می‌گیرد. متأسفانه هنگامی که متاستاز رخ دهد، درمان بسیار مشکل شده و در اصطلاح به آن سرطان بدخیم گفته می‌شود. وی افزود: طبق گزارش سازمان جهانی بهداشت ، سرطان سینه به همراه سرطان ریه شایع‌ترین سرطان‌ها بین افراد هستند و سرطان سینه  شایع‌ترین سرطان در زنان ایرانی نیز محسوب می‌شود. این پژوهشگر گفت : نکته مهم این است که سرطان سینه هم در زنان و هم در مردان دیده می‌شود، اما شیوع آن در زنان بسیار بیشتر از مردان است. به طوری که از هر هشت زن، یک نفر در طول عمرش به سرطان سینه مبتلا می‌شود، اما مردان تنها یک درصد کل موارد سرطان سینه را تشکیل می‌دهند. وی تأکید کرد: متأسفانه هیچ نشانگر سرمی معتبر برای پیش‌آگاهی اولیه وجود ندارد که حساس و به‌اندازۀ کافی خاص باشد تا به‌طور معمول مورد استفاده قرار گیرد، اما در این زمینه، میکرو RNA به‌عنوان نشانگر پیش‌آگاهی اولیه در بیماری سرطان در جامعه علمی، مورد توجه قرار گرفته است. پرچکانی چوزکی گفت : در این تحقیق به دنبال طراحی و ساخت بیوسنسور الکتروشیمیایی جهت تشخیص زودهنگام میکرو RNA‌های دخیل در سرطان سینه در بستر میکروفلوئیدیک بودیم چرا که به کمک این حسگر ،  می‌توان سرطان سینه  را در مراحل ابتدایی و با سرعت بالا تشخیص داد.

دیگر خبرها

  • آب بردگی ۲ دستگاه کامیون در نائین
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • چه تعداد عرضه اولیه در سال ۱۴۰۳ انجام میگیرد؟
  • گرانترین خودروی برقی آفرود چینی در راه است
  • چه تعداد عرضه اولیه، امسال در دستور کار سازمان بورس است؟
  • چه تعداد عرضه اولیه امسال در دستور کار سازمان بورس است؟
  • نماینده کارگزاری عرضه سهام استقلال: از جزئیات واگذاری سهام استقلال اطلاع ندارم
  • پیش ثبت‌نام بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ آغاز شد
  • تشخیص زودهنگام سرطان سینه با دستاورد محققان ایرانی
  • تیراندازی در نزاع خانوادگی ۴ نفر رادر منوجان مجروح کرد