Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@10:42:54 GMT

میزبانی ایران از سوی AFC تایید شد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۱۱۰۴

میزبانی ایران از سوی AFC تایید شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا نامزدهای میزبانی جام ملت های 2027 آسیا را اعلام کرد.

به گزارش"ورزش سه"، و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ویندزور جان با ارسال نامه ای به دبیران کل فدراسیون عضو اعلام کرد: پیرو دعوتنامه برای درخواست میزبانی که در تاریخ سوم فوریه به کشورها فرستاد شده بود روز گذشته (سه شنبه 10 تیر) مهلت درخواست اعلام میزبانی برای مسابقات جام ملت های 2027 آسیا به پایان رسید و به ترتیب حروف الفبا کشورهای هند، ایران، قطر، عربستان و ازبکستان کاندیدای میزبان این رقابت ها شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در روزهای گذشته رسانه های قطر به دفعات از پیروزی احتمالی این کشور در این رقابت خبر دادند و نوشتند از آنجایی که قطر در سال 2022 جام جهانی را برگزار می کند برنده میزبانی جام ملت ها در سال 2027 خواهد شد. جام ملت  ها در سال 2023 در چین برگزار می شود. فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده در صورتی که در این رقابت برنده شود به سرعت به کمک کنفدراسیون فوتبال آسیا کار تجهیز زیر ساخت ها را آغاز خواهد کرد.

 

در سال های اخیر هند میزبان جام ملت های نوجوانان آسیا در سال 2016 و میزبان جام جهانی نوجوانان در سال 2017 بوده و ازبکستان هم امسال جام ملت های جوانان آسیا را برگزار خواهد کرد.

ای اف سی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ای اف سی جام ملت جام ملت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۱۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب الهلال برای رسیدن به ستاره پنجم آسیا

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری فوق العاده حساس و مهم از دور رفت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال الهلال در استادیوم هزاع بن زاید میهمان تیم فوتبال العین است و امیدوارم است تا با کسب نتیجه لازم، کار راحتی در مسابقه برگشت داشته باشد.

ژرژ ژسوس سرمربی پرتغالی تیم فوتبال الهلال که توانسته است در این فصل نتایج فوق العاده درخشانی کسب کرده و با ثبت پیروزی‌های متوالی نام خود و تیمش را وارد کتاب رکوردهای گینس بکند، اسامی ۱۱ بازیکن مورد نظرش را برای این مسابقه اعلام کرد.

در غیاب یاسین بونو که به دلیل محدودیت الهلال در استفاده از بازیکنان خارجی در مسابقه رفت غایب است، ژسوس به محمد العویس اعتماد کرده تا سنگربان تیم ملی عربستان در این مسابقه از ابتدا در ترکیب تیم قرار گرفته و وظیفه حراست از دروازه تیمش را بر عهده بگیرد.

در خط دفاعی و به مانند اکثر بازی‌های این فصل، کالیدو کولیبالی مدافع سنگالی در کنار علی البلیهی مدافع جنجالی و پرحاشیه الهلال زوج خط دفاعی را تشکیل داده اند. همچنین سعود عبدالحمید به همراه یاسر الشهرانی مدافعان راست و چپ الهلال هستند.

الهلال برای این مسابقه بار دیگر در مرکز میدان به استفاده از دو هافبک توانمند و خارجی خود تکیه کرده است. سرگئی میلینکوویچ ساویچ بازیکن صربستانی که در این فصل عملکرد بی‌نظیری داشته و یکی از ستون‌های تیمش به شمار می‌رود، در کنار هم تیمی پرتغالی اش یعنی روبن نوز به میدان می‌روند و وظیفه تقابل با خط هافبک العین را بر عهده دارند.

در ادامه شاهد حضور چهار مهره هجومی در ترکیب اصلی آبی‌های ریاض هستیم. سالم الدوسری مرد سال فوتبال آسیا و کاپیتان الهلال در پست وینگر چپ، مایکل دلگادو به عنوان وینگر راست بازی می‌کنند. عبدالله الحمدان در غیاب الکساندر میتروویچ در خط حمله قرار گرفته و پشت سر او مالکوم برزیلی بازی می‌کند.

دیگر خبرها

  • آژانس بین‌المللی انرژی اتمی: هیچ آسیبی به تاسیسات هسته‌ ای ایران وارد نشده است
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • ترکیب الهلال برای رسیدن به ستاره پنجم آسیا
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • پرسپولیس نه؛ من برای قوم بزرگ لر تیمداری می کنم! |‌ نتوانیم میزبانی کنیم انگیزه ام از بین می رود
  • آغاز نبرد ۱۶ تیم آسیایی برای کسب مجوز جام جهانی فوتسال
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای
  • هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم کرد
  • کیومرث هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم
  • دیدار العین - الهلال در لیگ قهرمانان لغو شد