Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@22:20:11 GMT

تنوع اقوام در آذربایجان غربی سبب پیشرفت است

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۱۲۵۵

تنوع اقوام در آذربایجان غربی سبب پیشرفت است

ایسنا/آذربایجان غربی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به ظرفیت اقوام و فرهنگ‌های مختلف در استان، گفت: مردم استان در طول ۴ دهه اخیر نشان داده‌اند که نه تنها هیچ اختلافی در بین اقوام و فرهنگ‌ها وجود ندارد بلکه همین موضوع سبب پیشرفت است.

علی مصطفوی صبح امروز چهارشنبه ۱۱ تیرماه در دیدار با کاروان خادمیاران رضوی اظهار کرد: آذربایجان غربی بیش از ۹۶۷ کیلومتر مرز مشترک با سه کشور عراق، ترکیه و جمهوری آذربایجان دارد از همین رو تنوع اقوام در این خطه بیش از هر جای دیگر کشورمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفوی با عنوان اینکه کرد و ترک، شیعه و سنی، مسلمان و غیر مسلمان در آذربایجان غربی با اتحاد در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند، تأکید کرد: پس از انقلاب اسلامی بسیاری به دنبال ضربه زدن به انقلاب، نظام و دین مبین اسلام با استفاده از مباحث قومیتی بوده‌اند ولی مردم با همدلی به هیچ وجه اجازه چنین اشتباهی را به هیچ فردی نمی‌دهند.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به فرارسیدن سالروز تولد علی‌بن موسی‌الرضا(ع) و تبریک این رویداد مهم عنوان کرد: از شیعه تا سنی گرفته ارادتمند ایشان هستند و در طول سال کاروان‌های زیادی برای پابوس حضرت مشرف مشهد مقدس می‌شوند، همین موضوع نیز نشان دهنده اتحاد و همدلی مردم با یکدیگر و ارادت اقوام با افکار متفاوت به امام رضا(ع) است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی اقوام و اقلیت ها آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۱۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در ۲۴ ساعت گذشته این خبر‌ها بیشترین تعداد بازدید را درمیان خبر‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی به خود اختصاص داده اند.     آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند صدور حکم قطعی پرونده فساد در مدیریت اسبق شهرداری و شورای شهر تکاب اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه چالدران  پویش کاشت ۱۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر

دیگر خبرها

  • افزایش تدریجی دمادر آذربایجان غربی
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • حل مشکلات مردم در حوزه مسکن یک تکلیف شرعی است
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته
  • ملت‌های مسلمان، یهودی، مسیحی و بودایی حقوق فلسطینیان را از کشورهای حامی رژیم صهیونیستی مطالبه می‌کنند
  • وجود تضاد جدی بین دولت‌سازی در توسعه غربی و مدل اسلامی
  • «نون - خ» برنده صفا و سادگی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی