Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، آیت الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان شامگاه سه شنبه در دیدار حجت الاسلام ربانی رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه،اظهار داشت: خداوند با انسان های با تقوا است، انسان باید در جامعه به گونه ای زندگی کند که تقوا داشته باشد و دیگران را به این عمل الهی دعوت کند.
وی با اشاره به اهمیت حرکت در مسیر رضای الهی افزود: با خدا بودن سبب می شود انسان به موفقیت برسد و حاجت روا شود، باید از خداوند بخواهیم در همه کارها به ما کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: باید گروهی به عنوان بازرس در مرکز خدمات حوزه فعالیت کنند و افرادی که در این مرکز مشغول کار هستند را مورد بازرسی قرار داده و اگر کوتاهی وجود داشته باشد اصلاح شود و همچنین  اگر کسی خدمت خوبی ارائه می دهد نیز تشویق شود.
استاد سطوح عالی حوزه علمیه گفت: با توجه به مشکلات جامعه و گرانی، برخی طلاب  از نظر معیشت و مسکن شرایط بسیار سختی دارند و حوزه علمیه باید  موسسه ای در نظر بگیرد تا به طلابی که از نظر مالی دچار مشکل هستند خدمات ارائه دهد.
آیت الله علوی گرگانی تصریح کرد: برخی مردم به خاطر مشکلات شدید مالی در پشت بام منازل زندگی می کنند، اقشار مختلف جامعه شرایط بسیار سختی دارند و از نظر معیشت تحت فشار هستند.
وی با اشاره به افزایش شدید نرخ مسکن و اجاره بهای مسکن خاطرنشان کرد: این موضوع سبب مشکلات زیادی در جامعه شده است، طلاب و روحانیون در شرایط سختی هستند و باید منازلی تهیه شود و در اختیار طلاب فاقد مسکن قرار بگیرد.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۱۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار اجاره مسکن با راه‌اندازی سامانه خودنویس انحصارزدایی می‌شود

حسین جنتی مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه، سامانه خودنویس از بهمن ماه سال گذشته راه‌اندازی شد گفت: این سامانه نقش بسیار موثری در بهبود وضعیت بازار اجاره مسکن داشته است.

او اظهار کرد: اجرای این طرح توانسته است بازار اجاره را به سمت ثبات و بهبود هدایت کند، به طوری که ورود متقاضیان به این بازار توانسته است، وضعیت را آرام کند.

وی با بیان اینکه با استفاده از سامانه خودنویس متقاضیان تا حدودی توانسته اند به بازار اجاره وارد پیدا کنند گفت : به این صورت افراد بدون واسطه می توانند اقدام به انعقاد قرارداد کنند. این اقدام  به نوعی  استفاده از مشارکت مردمی محسوب می شود‌.

او تاکید کرد: با راه اندازی سامانه  خودنویس ما شاهد انحصار زدایی از بازار اجاره نویسی و کاهش  سوداگری در این بازار هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • بازار بی سرپناه مسکن
  • بازار بی‌سرپناه مسکن
  • بازار اجاره مسکن با راه‌اندازی سامانه خودنویس انحصارزدایی می‌شود
  • انتقاد رئیس شورای عالی سازمان نظام پزشکی از تعرفه‌های جدید پزشکی
  • هفت برنامه برای کمک به مستاجران
  • انتقاد از تعرفه‌های جدید پزشکی/افزایش ۳۵ درصدی بار سنگینی بر دوش بیمارستانهای دولتی وارد می‌کند
  • ۷ برنامه برای کمک به مستاجران
  • واکنش رئیس جامعه مدرسین حوزه به قتل استاد حوزه
  • واکنش رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه به قتل استاد حوزه
  • واکنش رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به قتل استاد حوزه