Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهلت ثبت نام در «سیزدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور»، «نوزدهمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور» و «هفتمین دوره آزمون ارتقای دانش آموختگان کارشناسی و کارشناسی ارشد داروسازی خارج از کشور به دکتری عمومی داروسازی» تمدید شده است.

آن دسته از متقاضیان شرکت در این آزمون ها که در بازه قبلی موفق به ثبت نام نشده اند می توانند از امروز چهارشنبه ۱۱ تیرماه ۹۹ تا ساعت ۹ صبح روز شنبه ۱۴ تیرماه ۹۹ با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir نسبت به ثبت نام و یا ویرایش فرم ثبت نام خود اقدام کنند. این مهلت به هیچ وجه قابل تمدید نیست.

آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج کشور (۱)، آزمون ملی دندانپزشکی (۱) و آزمون ارتقای دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور همزمان در ۹ مرداد ۱۳۹۹ برگزار می‌شوند.

نوزدهمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور در روز پنجشنبه ۹ مرداد ۹۹ در یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی مستقر در شهر تهران به صورت الکترونیک برگزار می‌شود.

آزمون دروس اختصاصی سیزدهمین دوره آزمون ملی دندانپزشکی رأس ساعت ۸:۳۰ صبح روز پنجشنبه ۹ مرداد ۹۹ و آزمون دروس علوم پایه رأس ساعت ۱۳:۳۰ روز پنجشنبه ۹ مرداد ۹۹ در یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی مستقر در تهران و به صورت الکترونیک برگزار خواهد شد.

آزمون ارتقای دانش آموختگان کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته داروسازی خارج از کشور به دکتری عمومی داروسازی روز ۹ مرداد ۹۹ در یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی در شهر تهران و به صورت الکترونیک برگزار خواهد شد.

کد خبر 4963035

منبع: مهر

کلیدواژه: ارزشیابی آموزشی داروسازی دندانپزشکی مرکز سنجش آموزش پزشکی دانش آموختگان ویروس کرونا دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشجویان دانشگاه ها دانشگاه های علوم پزشکی آموزش مجازی امتحانات پایان ترم منصور غلامی مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه خوارزمی شورای عالی انقلاب فرهنگی دانشگاه های ایران وزارت بهداشت دانش آموختگان داروسازی خارج داروسازی خارج از کشور دوره آزمون ۹ مرداد ۹۹ ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۱۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد

به گزارش خبرآنلاین، ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت آغاز می‌شود.

تسنیم در خبری نوشت: ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده قرار بود از ۲۸ فروردین آغاز شود اما به دلیل درجریان بودن هماهنگی‌های نهایی میان وزارت آموزش و پرورش و سازمان برنامه وبودجه، زمان آغاز ثبت سفارش به تعویق افتاد.

هم‌اکنون ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده برای دانش‌آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول ۳ (استثنایی) و اول تکمیلی(استثنایی) از روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز خواهد شد.

دانش‌آموزان برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی باید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir مراجعه کنند.

ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه اول دبستان، آمادگی ۱ (استثنایی)، اول ۱ (استثنایی) و اول مقدماتی(استثنایی) از ۱۰ تیرماه آغاز شده و تا ۹ شهریور ۱۴۰۳ ادامه دارد.

دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی هفتم و دهم دوره متوسطه اول و دوم نیز از ۱۰ تیرماه باید برای ثبت سفارش کتابهای درسی اقدام کنند.

کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمام دوره‌های تحصیلی از طریق مدرسه محل تحصیل که در سفارش دانش‌آموز قید شده توزیع می‌شود.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898631

دیگر خبرها

  • آخرین مهلت ثبت نام برای حضور در نمایشگاه پزشکی و داروسازی ویتنام ۲۰۲۴ 
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • رونمایی از کتاب «آب، حیات‌بخش مقدس» در کاشان
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور؛ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • امروز، آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان