Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص عملکرد استانها در راه اندازی مجدد واحدهای صنعتی گفت: آذربایجان غربی سال گذشته با احیای ۱۰۵ واحد صنعتی راکد و ایجاد ۱۱۳۱ شغل جدید رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داد.

محمدمهدی شهریاری امروز چهارشنبه ۱۱ تیر در گفت ‌وگو با خبرنگاران با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال جدید و صیانت از شغل های موجود از اولویت های جدی استان در سال جهش تولید است، افزود: سال گذشته با افزایش ظرفیتی که برای ۷۰ واحد صنعتی انجام گرفت، از ۵۰۲۸ شغل صیانت به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سال گذشته با راه اندازی ۹۴ طرح بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی نیز ۱۷۰۱ شغل ایجاد شد.

به گزارش ایسنا،شهریاری با اشاره به اینکه برنامه راه اندازی مجدد واحدهای راکد صنعتی در سال جاری نیز پیگیری می شود، تصریح کرد: کمیته های رفع موانع تولید مسئولیت احصا و حل مشکلات واحدهای راکد از جمله تامین سرمایه در گردش را بر عهده دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی واحد راکد تولیدی اشتغالزايي آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۱۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا پدافند هوایی در تبریز فعال شده بود؟

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار به امنیت کامل در سطح آذربایجان‌شرقی تاکید کرد و گفت: هیچ اقدام مشکوکی در سطح استان و کشور صورت نگرفته است.

بنابر آنچه ایسنا گزارش کرده است، تراب محمدی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی، گفت: شهر تبریز همانند سایر روزها در شرایط کاملا عادی و آرامش به سر می‌برد.

وی در خصوص صدای شنیده شده در سطح کلانشهر تبریز، افزود: این صدا مربوط به رصد پدافند هوایی مربوط به اشیاع ناشناس بوده و امری عادی است و هیچ نفوذ ریزپرنده یا غیره رخ نداده است.

دیگر خبرها

  • چرا پدافند هوایی در تبریز فعال شده بود؟
  • احیای واحدهای تولیدی راکد ۱۹۵ هزار فرصت شغلی ایجاد کرد
  • ۳.۶ میلیون تن‌کالا از آذربایجان غربی به خارج کشور صادر شد
  • جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی و صنعتی در استان سمنان/ ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان سمنان
  • واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • رشد دیپلماسی منطقه‌ای سیاست دولت است
  • ماکو رتبه اول آذربایجان غربی در نهضت ملی مسکن است
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی هرمزگان به چرخه تولید
  • بازگشت ۳۰ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در هرمزگان
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی به چرخه تولید در هرمزگان