Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@12:04:21 GMT

تومور قاعده جمجمه بیمار لامردی، برداشته شد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۱۴۱۴

تومور قاعده جمجمه بیمار لامردی، برداشته شد

به گزارش دریافتی چهارشنبه ایرنا، دکتر فریبرز غفارپسند جراح و متخصص مغز و اعصاب،ستون فقرات و دیسک بیمارستان جدید لامرد گفت: خانم ۲۸ ساله از اهالی بخش علامرودشت لامرد با علایم تشنج، کاهش بینایی چشم چپ به این مرکز  مراجعه کردکه در معاینه بالینی، فشار مغز بیمار بالا و همچنین فلج عصب های دو و سه مغزی مشهود بود که پس از تصویربرداری های تخصصی سی تی اسکن و ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آر.آی،  تشخیص تومور مغزی قاعده جمجمه برای وی محرز  شد.

وی افزود : در یک عمل جراحی ۴ ساعته به روش میکروسکوپی و تخصصی در کف جمجمه، این تومور با موفقیت خارج شد.

این جراح و متخصص مغز و اعصاب ادامه داد: حال عمومی بیمار مطلوب است و در حال گذراندن دوره بهبودی خود در آی سی یو مغز و اعصاب بیمارستان جدید لامرد است.

وی بیان کرد: این تومورهای مغزی نسبتاً خوش خیم هستند ولی در مکان حساسی بین اعصاب جمجمه ای بویایی، بینایی و اعصاب حرکات چشم واقع شده اند که اگر به موقع درمان نشود ممکن است بیمار دچار فلج اندام ها، از بین رفتن بینایی،  و نهایتا مرگ مغزی شود.

غفارپسند بیان کرد : انجام اعمال جراحی مننژیوم های مغزی به روش میکروسکوپی و با استفاده از روش ها و امکانات پیشرفته در مرکز آموزشی درمانی حاج محمود حاج حیدر لامرد با تعرفه دولتی، انجام می شود.

در مطلب ارسالی، تاریخ این عمل جراحی ذکر نشده است. 

شهرستان لامرد در فاصله ۳۶۵ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها لامرد جراحی مغز و اعصاب بیماری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لامرد جراحی مغز و اعصاب بیماری لامرد جراحی مغز و اعصاب بیماری مغز و اعصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۱۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم گام‌های مثبتی در زمینه مالیات برداشته است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سیدمحمد آقامیری، استاندار قم در دیدار رئیس سازمان مالیاتی کشور با بیان اینکه در دولت سیزدهم تسلط خوبی روی امور مالیاتی حاکم شده است گفت: گام‌ها دولت در پیشبرد امور مالیاتی مثبت بوده است.

آقامیری بر گسترش فرهنگ مالیاتی کشور تاکید کرد و گفت: مالیات زمینه ساز توسعه در کشور است و مردم ما باید متوجه باشند با پرداخت مالیات در رشد و آبادانی کشور سهیم می‌شود.

وی سازمان مالیاتی یک سازمان درآمدی برای دولت و کشور عنوان کرد و گفت: مقابله حداکثری با فرار مالیاتی از جمله دستاورد‌های دولت سیزدهم است که منافع حاصل از آن به تمام افراد جامعه خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • طراحی استخوان‌های کاشتنی جمجمه
  • پرواز بالگرد اورژانس نیشابور برای نجات بیمار سکته مغزی
  • خسارت هزار میلیارد ریالی بارندگی به کشاورزان لامردی
  • هوش مصنوعی در شناسایی منشاء سرطان‌‌‌ بهتر از انسان است
  • دولت سیزدهم گام‌های مثبتی در زمینه مالیات برداشته است
  • رئیسی در سمنان: گام‌های خوبی برای فعال کردن کارخانه‌های تعطیل در سمنان برداشته شد
  • ممنوعیت تبلیغات در شبکه کودک برداشته شد؟
  • بانوی مرگ مغزی به هفت بیمار زندگی دوباره بخشید
  • اعضای جوان مرگ مغزی نیشابوری به چهار بیمار جان بخشید
  • خسارت باران به مزارع کشاورزی لامرد