Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@10:05:03 GMT

طرح تشدید پایش سلامت واحدهای تولیدی البرز آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۱۴۳۳

طرح تشدید پایش سلامت واحدهای تولیدی البرز آغاز شد

سرهنگ پاسدار مهران طیران روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت:  بر همین اساس  تیم های بازرسی با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی  و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فعالیت دوباره خود را  برای غربالگری و پایش کارگران کارخانه ها و واحدهای تولیدی استان آغاز کردند.

وی گفت : قرارگاه پدافند زیستی استان که از ابتدای شیوع کرونا  راه اندازی شداکنون دامنه  فعالیت خود را برای پیشگیری و مقابله با کرونا گسترش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان بسیج کارگران البرز اظهار داشت: همچنین تیم های بازرسی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان برای اجرای پروتکل های بهداشتی در واحدهای تولیدی فعال شده اند و بسیج کارگری نیز با آن ها همکاری می کند.

طیران گفت:‌به شرکت ها و واحدهای تولیدی نیز تاکید شده برای پیشگیری از بیماری اقدامات پیشگیرانه خود را تقویت و تشدید کنند.

 وی تاکید کرد: بایستی کارگران برای حضور در واحدهای تولیدی ضمن غربالگری، فاصله های لازم را رعایت کنند.

طیران گفت: کارگران بسیجی در قالب تیم های نظارتی و کنترلی در واحدهای تولیدی استان به خصوص شهرک های صنعتی فعال می شوند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون با همکاری اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ۱۸۰۰ کارخانه مورد پایش سلامت قرار گرفته اند و این طرح همچنان ادامه خواهد داشت.

 استان البرز حدود ۳۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی و ۱۳ شهرک صنعتی دولتی و خصوصی فعال دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا کارگر سازمان بسیج مستضعفان استان البرز پروندهٔ خبری کرونا و کارگران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کارگر سازمان بسیج مستضعفان استان البرز ویروس کرونا کارگر سازمان بسیج مستضعفان استان البرز واحدهای تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۱۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۶۵۰۰ مورد نمونه برداری از واحدهای تولیدی ایلام

به گزارش خبرگزاری مهر، یادگار محمدی اظهار کرد: در سالی که گذشت، بازرسان استاندارد ایلام، ۶ هزار و ۵۲۹ فقره نمونه برداری و بازرسی فنی از واحدهای تولیدی، خدماتی و مراکز عرضه تحت پوشش استان انجام دادند.

وی بیان کرد: تعداد پنج هزار و ۵۱۸ فقره بازرسی و ۷۱۱ فقره نمونه برداری از واحدهای تولیدی، خدماتی و مراکز عرضه استان و همچنین ۹۷ فقره بازرسی از خدمات و تجهیزات بازی و زمین‌های بازی توسط کارشناسان اداره کل انجام شده است.

وی عنوان کرد: هدف از نمونه برداری و آزمون کالاهای تولیدی را انطباق آنها با شرایط و مقررات استانداردهای ملی است؛ در صورت عدم انطباق محصولات تولید شده با استانداردهای ملی با واحدهای متخلف مطابق با قانون برخورد می‌شود.

محمدی افزود: در بازرسی از واحدهای تولیدی بر عملکرد آنها نظارت جدی انجام می‌شود که در نتیجه آن، پروانه استاندارد واحدها، صدور، تمدید و یا در صورت عدم رعایت شرایط استاندارد، تعلیق و ابطال می‌شود.

کد خبر 6063748

دیگر خبرها

  • فعال شدن صنایع راکد در گرو همکاری بانک‌ها است
  • ۱۴ هزار هکتار باغ مازندران شناسنامه‌دار شد
  • ۷۹ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد درالبرز معدوم شد
  • بازرسی ۱۱ هزار و ۹۱۹ واحد صنفی در کهگیلویه و بویراحمد انجام شد
  • انجام ۶۵۰۰ مورد نمونه برداری از واحدهای تولیدی ایلام
  • تشدید پایش و نظارت محیط زیست بر واحدهای صنعتی مرکزی
  • پایش محیط زیستی ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی
  • پایش زیست محیطی سه هزار و ۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی استان مرکزی
  • انجام بیش از ۶ هزار بازرسی واحدهای تولیدی در سال گذشته
  • ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی پایش شد