Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا،‌ سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهور در جلسه امروز (چهارشنبه - 11 تیر) هیات دولت،‌ اظهار کرد: در هر روز و هر ساعتی که طرف مقابل ما 1+4، حاضر شوند که به تعهدات خود رد برجام عمل کنند،‌ ما بلافاصله به تعهداتمان عمل می کنیم. ایران همواره در طول تاریخ به ویژه پس از انقلاب،‌ به تعهدات سیاسی و حقوقی خود پایبند بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: اگر آمریکایی‌ها بخواهند به برجام ضربه سیاسی بزنند،‌ بدانند که جمهوری اسلامی تحمل نخواهد کرد.

این خبر در حال تکمیل است...

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی رییس جمهور آمریکا تحریم برجام جلسه هیات دولت قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۱۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقیمی: قدرت موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران سرمایه ارزشمندی برای مسلمانان جهان است

تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از مجاهدت سربازان سپاه اسلام در پاسخ قاطع به رژیم خونخوار صهیونیستی، امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه در جوار مزار شهدای گمنام آرمیده در جوار مسجد دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران در این اجتماع دانشگاهیان دانشگاه تهران، گفت: ما شاهد عملیات غرورآفرینی بودیم که باعث عزت مسلمین شد و در اقصی نقاط کشورهای اسلامی بویژه کشورهای جبهه مقاومت شاهد خوشحالی وصف‌ناپذیر مردم مسلمان بودیم.

رئیس دانشگاه تهران افزود: دیشب شاهد اتفاق غرورآفرینی بودیم که خدا را شکر همان طور که سید حسن نصرالله بارها گفتند رژیم اشغالگر قدس یک خانه عنکبوت بیش نیست، در واقعیت به وقوع پیوست و شاهد بی‌نظیرترین عملیات پهپادی و موشکی در دنیا بودیم؛ اتفاقی که حتی به اعتراف رسانه‌های معاند غربی نیز این عملیات باعث غرور همه ما است.

مقیمی ادامه داد: به وجود سردار «حاجی‌زاده»ها و سردار «سلامی»ها و همه رزمندگان و سرداران بزرگ اسلام در جبهه مقاومت افتخار می‌کنیم و بنده از طرف دانشگاهیان نماد آموزش عالی از همه عزیزانی که در این عملیات غرورآفرین نقش داشتند قدردانی ویژه دارم و حمایت قاطعانه خودمان را از این عملیات و عملیات‌های مشابه آن اعلام می‌کنیم. دانشگاه تهران آمادگی دارد تمام ظرفیت‌های علمی و تحقیقاتی و سایر حمایت‌های پشتیبانگر خود را در اختیار جبهه مقاومت اسلامی قرار دهد.

استاد دانشگاه تهران بیان داشت: آرزو می‌کنیم خداوند متعال به همه ما توفیق دهد که بتوانیم جزئی از این جبهه پرافتخار باشیم و امیدوارم دانشجویان و اساتید که در دانشگاه تهران حضور دارند طرح‌های خود را در خصوص اینکه چگونه می‌توانیم مکملی برای این جبهه پرافتخار باشیم ارائه کنیم و نقشی فعالانه ایفا نماییم.


مقیمی در ادامه سخنانش گفت: علی‌رغم گنبد آهنینی که سال‌هاست روی آن مانور می‌دهند و قدرت پوشالی خود را به افکار عمومی دنیا تحمیل می‌کنند، دیشب مشخص شد که این قدرت پوشالی در مقابل اراده مردان بزرگی از پارس تحمل نداشت و ما شاهد موفقیت بی‌نظیر رزمندگان اسلام بودیم. یاد می‌کنیم از تمام کسانی که این مرحله تکاملی قدرت موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران را که سرمایه ارزشمندی برای مسلمانان جهان است ایجاد و متکامل کردند.


وی در پایان بیان داشت: سردار شهید طهرانی مقدم که پدر موشکی جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شده است را یاد می‌کنیم و ادای احترام داریم به این شهید و همه شهدایی که جان خود را در راه آرمان‌های مقدس اسلامی نثار کردند و امروز بعد از مدت‌ها از شهادت شهید سلیمانی، شهدای عزیزی که در جبهه مقاومت در سوریه، عراق، لبنان و غزه عزیز و یمن قهرمان، شاهد رقم خوردن برگی غرورآفرین از تاریخ مسلمین جهان بودیم. آرزو می‌کنیم خداوند به همه ما توفیق دهد که همچنان در این صف پر اراده باقی بمانیم و نقش خود را در راستای حیای عزت مسلمین ایفا کنیم.

قرائت بیانیه تشکل‌های دانشجویی

 در ادامه این اجتماع، بیانیه جمعی از تشکل‌های دانشجویی در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران به رژیم غاصب صهیونیستی قرائت شد. در بخشی از این بیانیه آمده است: «نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران که چشم‌های جهانیان را روزهاست به آسمان خیره نگه داشته و خواب و خوراک را بر غاصبان صهیونیستی فلسطین حرام کرده، به خوبی نشان داد که امروز، معادلات منطقه و جهان را فرزندان روح الله الخمینی رقم می‌زنند.»

این بیانیه می‌افزاید: «آنچه که امشب آسمان سرزمین‌های اشغالی را در نوردید، تنها سر آغاز پاسخ به سال‌ها جنایت اسرائیل است. پاسخی که نشان داد یکی از پرادعاترین قدرت‌های نظامی و سیاسی جهان، در برابر اراده‌ی سپاه حق برای انتقام، نمی‌تواند کاری جز انتظار برای به هلاکت رسیدن و در هم کوبیده شدن پایگاه‌های پوشالیش رقم بزند. تجمع غرورآمیز امشب و اعلام حمایت دانشجویی- مردمی از این پاسخ محکم سپاه، نشان داد که مبارزه با شر و دفاع از مظلوم در رگ و پی و خون مردم ما تنیده و تا زمانی که فلسطین از نهر تا بحر آزاد شده و غده سرطانی اسرائیل نابود شود، علم بر زمین نخواهیم گذاشت.»

دانشگاهیان شرکت‌کننده در این مراسم ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین، با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» از اقدام شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کردند و با حضور بر سر مزار شهدای گمنام در جوار مسجد دانشگاه تهران، با آرمان‌های امام و شهدا تجدید پیمان کردند. 

دیگر خبرها

  • قدرت موشکی و پهپادی ایران سرمایه ارزشمندی برای مسلمین است
  • واکنش حسن روحانی به حمله سپاه به رژیم صهیونیستی
  • حسن روحانی: ایران به خطای بزرگ اسرائیل پاسخ داد/ ما منطقه امن می‌خواهیم/ باید خودانتقادی را آغاز کنیم/ کشور و نظام نیازمند مشارکت عام است
  • روحانی: امیدوارم صهیونیست‌ها درس گرفته باشند
  • مقیمی: اینکه «رژیم اشغالگر قدس یک خانه عنکبوت بیش نیست»، در واقعیت به وقوع پیوست
  • گنبد آهنین در مقابل اراده مردان بزرگی از پارس تحمل نداشت
  • مقیمی: قدرت موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران سرمایه ارزشمندی برای مسلمانان جهان است
  • تمام ظرفیت‌های دانشگاهی را در اختیار جبهه مقاومت قرار خواهیم داد
  • بایدن خطاب به نتانیاهو : در اقدامات احتمالی اسرائیل علیه ایران مشارکت نخواهیم کرد
  • گفتگوی صریح بایدن با نتانیاهو/ در اقدامات احتمالی اسرائیل علیه ایران مشارکت نخواهیم کرد