Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@16:14:24 GMT

زلزله ۹ /۳ریشتری شوقان را لرزاند

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۱۶۰۵

زلزله ۹ /۳ریشتری شوقان را لرزاند

خراسان شمالی-زلزله‌ای به بزرگی ۳/۹درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر)، صبح چهارشنبه شهر شوقان، در استان خراسان شمالی را لرزاند.

به گزارش قدس آنلاین، بر اساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زمان وقوع این زمین‌لرزه ساعت ۸ و ۵۶ دقیقه و در عمق ۱۲ کیلومتری زمین رخ‌داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این زمین‌لرزه در شهرستان‌های جاجرم و بجنورد نیز احساس شد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: زلزله شهر شوقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۱۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی مناطق شمالی کرج از زباله ها

محمدرضا خسروی در حاشیه آیین روز زمین پاک که با شرکت شماری از دانش آموزان در سالن همایش های دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران مستقر در کرج برگزار شد، افزود: در این طرح دوستداران محیط زیست و پاکبانان اراضی جاده آتشگاه و ارتفاعات کرج را از زباله ها پاکسازی کردند.

وی بیان کرد: به مناسبت هفته زمین پاک طرح های آموزشی با همراهی اداره کل آموزش و پرورش در تعدادی از مدارس کرج به اجرا درآمده است.

خسروی یکی از اهداف و برنامه‌های سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج اجرای برنامه های آموزشی برای افزایش مشارکت عمومی در صیانت از محیط زیست و زمین پاک است .

وی گفت : امسال طرح های مختلفی برای پاکسازی اطراف کرج از زباله ها با مشارکت مردم ، دانش آموزان و پاکبانان اجرا می شود.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج افزود: افزون بر اجرای طرح های متعدد پاکسازی اطراف کرج از زباله ها ، طرح تفکیک زباله ها از مبدا نیز به تازگی در این کلانشهر آغاز شده است.

وی اظهار کرد: در اجرای این طرح پسماندهای خشک در مکان های تعیین شده جمع آوری و به مراکز بازیافت انتقال می یابد که حرکتی در جهت بهره مندی از پسماند برای کمک به تولید و اقتصاد ملی است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • زلزله‌ای ۶.۱ ریشتری این کشور را لرزاند (فیلم)
  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • (ویدئو) زلزله‌ای به بزرگی ۶.۱ ریشتر تایوان را لرزاند
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • پاکسازی مناطق شمالی کرج از زباله ها
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • وقوع زمین لرزه در مرزن آباد/ خسارتی ثبت نشد
  • مرزن آباد لرزید
  • ده‌ها زلزله و پس‌لرزه تایوان را لرزاندند
  • هشدار؛ جان زمین در خراسان‌شمالی مکیده می‌شود