Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-04-19@17:55:03 GMT

مدیریت شهری مخالف لغو طرح ترافیک

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۱۸۲۲

مدیریت شهری مخالف لغو طرح ترافیک

به گزارش «نماینده»،زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران درباره موضوع طرح ترافیک در پایتخت و احتمال لغو این طرح به دلیل افزایش شیوع کرونا اظهار داشت: جلسه ای بین برخی از اعضای شورای شهر در کمیسیون سلامت و محیط زیست و مدیران معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار شد و موضوعات مختلفی در حوزه ترافیک مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت که از جمله مباحث مطرح شده شیوع ویروس کرونا و طرح ترافیک بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بر اساس پیگیری‌های انجام شده اجرای طرح ترافیک با رضایتمندی‌ بسیاری از مردم همراه بوده است،گفت: اجرای طرح ترافیک نه تنها ترافیک را در بخش‌های مرکزی پایتخت کاهش داده، بلکه باعث کمتر شدن آلودگی هوا و کاهش اتلاف وقت شهروندان شده است.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: کرونا مهمان یک شب و دو شب پایتخت نیست و احتمالا تا ۳ سال دیگر وجود خواهد داشت بنابراین باید شهروندان زندگی و نحوه رفتار خود را با این ویروس تنظیم کنند که بهترین روش مقابله با کرونا بر اساس اعلام سازمان بهداشت جهانی استفاده از ماسک و پرهیز از مواجهه مستقیم و روبه‌رو با یکدیگر است.

نوری با تاکید بر اینکه شهرداری و مدیریت شهری مخالف اجرای طرح ترافیک است، گفت: باید شهروندان و وزارت بهداشت را متقاعد کرد که تنها راه مقابله با کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی است و این مساله موضوع سختی نیست و تنها با استفاده از ماسک و شستشوی مداوم دست‌ها امکان پذیر است.

وی خاطرنشان کرد: شهروندانی که جهت تردد از قطار و اتوبوس استفاده می‌کنند باید علاوه بر استفاده از ماسک تلاش کنند که رو به روی مسافران دیگر نباشند و حداقل پشت به یکدیگر بایستند.

منبع: نماینده

کلیدواژه: طرح ترافیک کرونا نماینده طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۱۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات شهرداران کلانشهرها پیگیری می‌شود

به گزارش قدس خراسان، علیرضا زاکانی روز پنجشنبه در نشست ادواری شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌های کشور در مشهد اظهار کرد: مطالبات شهرداران از دولت درحال ثبت‌شدن است، اما تا زمانی که محاسبه و توافق انجام نشود، نمی‌توان در مورد آن صحبت کرد.

وی اضافه کرد: تشکیل اتحادیه شهرداران نیز از مطالباتی است که در دستور قرار می‌گیرد.

زاکانی در خصوص برنامه‌های دهه کرامت نیز اظهار کرد: در سال‌های اخیر مدیریت‌های شهری در مسیر همکاری مشترک با آستان قدس رضوی برنامه‌ریزی جدی مشترک را آغاز کردند که بتوانند در دهه کرامت برنامه‌های خاص داشته باشند.

شهردار تهران ادامه داد: با همکاری سازمان تبلیغات و آستان قدس رضوی، برنامه‌ریزی‌های مشخصی را دنبال می‌کنیم تا جشن‌های دهه کرامت امسال باشکوه‌تر از گذشته برگزار شود.

مدیریت شهری بر اساس نیازهای مردم گام بر می‌دارد

عضو شورای شهر تهران نیز گفت: مدیریت شهری دنبال این است که فرصت‌های موثری را براساس نیازهای مردم ایجاد کند.

پرویز سروری افزود: وجود امام رضا (ع) فرصت مناسبی برای مردم کل ایران است که باید استفاده حداکثری از این بابت در راستای خدمت مناسب به مردم توسط مدیریت شهری داشته باشیم.

وی ادامه داد: یکی از ابتکارات موثر جمهوری اسلامی، تبدیل موضوعات نشاط اسلامی به یک برنامه مفصل است که توانسته تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.

سروری افزود: هرچقدر مدیریت شهری در حوزه فرهنگی ورود کند، برای خود ظرفیت‌سازی کرده تا در رفع محرومیت و نشاط مردم گام موثری بردارد.

دیگر خبرها

  • جزییات ادامه ساخت بزرگراه یادگار امام در غرب تهران | ۴۲ ملک معارض این ساختمان تعیین تکلیف شدند
  • تاکسیرانی دررفع ترافیک شهری نقش موثری دارد/تجلیل ازرانندگان منضبط
  • تحقق بودجه شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ منوط به مشارکت مردم است
  • مطالبات شهرداران کلانشهرها پیگیری می‌شود
  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • جلسه شورای ترافیک شهرستان پلدشت 
  • تلاش مدیریت شهری اصفهان برای تسریع در حرکت وسایل حمل‌ونقل عمومی در شهر
  • اجرای پروژه‌های شهری طبق مصوبه
  • بارش باران در جاده‌های ۹ استان
  • گره‌گشایی از ترافیک تبریز با مسیرگشایی معابر