Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@13:21:01 GMT

لژیونر هندبال ایران به لیگ رومانی پیوست

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۲۰۳۸

لژیونر هندبال ایران به لیگ رومانی پیوست

امین یوسف نژاد با عقد قراردادی به تیم کالاراشی رومانی پیوست.

به گزارش ایسنا، امین یوسف نژاد که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی هندبال ایران را دارد با عقد قراردادی به تیم هندبال کالاراشی رومانی پیوست. باشگاه کالاراشی در صفحه رسمی خود از جذب این هندبالیست ایرانی خبر داده است. تیم کالاراشی در فصل قبل در رده هفتم لیگ رومانی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسف نژاد فصل قبل در سیه‌نا ایتالیا بازی می‌کرد.
شاهو نصرتی دیگر لژیونر ایرانی سابقه حضور در تیم کالاراشی رومانی را دارد.

محسن باباصفری، الله کرم استکی، شاهو نصرتی، سید علیرضا موسوی، سعید حیدری راد دیگر ملی‌پوشان ایران در لیگ رومانی هستند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۲۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاویانی نژاد با عبور از دیوار چین به پاریس رسید

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های کشتی فرنگی کسب سهمیه المپیک پاریس از صبح امروز (یکشنبه) در شهر بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است و ایران که در دو وزن 77 و 87 کیلوگرم موفق به کسب سهمیه نشده بود، امیدوار بود تا این دو سهمیه باقی مانده را توسط امین کاویانی نژاد و علیرضا مهمدی کسب کند.

در وزن 77 کیلوگرم امین کاویانی نژاد امروز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 7 بر 1 علی محمد ال عبوداح از عراق را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. 

کاویانی نژاد در این مرحله برابر لی یو از چین قرار گرفت و در حالی که تاکتیک خاصی را برای پیروزی مقابل حریف چینی در نظر گرفته بود، با اخطاری که داوران به خاطر استفاده از پا به او در خاک دادند و در ادامه باراندازی که خورد، برنامه های او و کادرفنی بهم ریخت.

بعد از 5 بر صفر شدن کشتی به سود فرنگی کار چینی، امین کاویانی نژاد موتور خود را روشن کرد و بعد از خاک کردن حریف در تایم اول، در تایم دوم 4 امتیاز متوالی گرفت تا در نهایت 6 بر 5 برنده کشتی لقب بگیرد. حتی در صورت تساوی 5 بر 5 هم کاویانی نژاد به خاطر گرفتن دو اخطار از داوران بازنده بود.

بدین ترتیب سهمیه وزن 77 کیلوگرم برای کشتی فرنگی ایران توسط امین کاویانی نژاد به سختی کسب شد تا حالا فقط یک گام تا تکمیل شدن تیم حسن رنگرز در المپیک فاصله داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • نوروزی‌نژاد، بهترین بازیکن هفته ۲۹ لیگ هندبال آلمان شد
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • سقوط در انتظار 2 لژیونر ایران: زودتر برگردید!
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران/ تمجید از عملکرد لژیونر ایرانی
  • امین اسماعیل‌نژاد یک قدم تا اروپایی شدن
  • امین کاویانی نژاد پنجمین المپیکی کشتی فرنگی ایران
  • پرونده سهمیه بسته شد: تیم رنگرز آماده فتح پاریس!
  • امین کاویانی‌نژاد سهمیه المپیک را کسب کرد
  • امین کاویانی‌نژاد المپیکی شد
  • کاویانی نژاد با عبور از دیوار چین به پاریس رسید