Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@14:04:18 GMT

تولید نفت ونزوئلا در ششمین ماه متوالی کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۲۰۵۱

تولید نفت ونزوئلا در ششمین ماه متوالی کاهش یافت

تولید نفت خام در ونزوئلا در ماه ژوئن برای ششمین ماه متوالی کاهش یافت. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از بلومبرگ، تولید نفت خام در ونزوئلا در ماه ژوئن برای ششمین ماه متوالی سقوط کرد و وضعیت ناگوار صنعت نفت این کشور را که به دلیل تحریم های آمریکا و کاهش تقاضا در پی شیوع کرونا رخ داده است، نمایان تر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اسناد شرکت ها و وزارت نفت ونزوئلا، شرکت دولتی پترولئوس دی ونزوئلا کاهش 32 درصدی تولید در ماه ژوئن را گزارش داد. این شرکت تولید خود را تقریباً 200 هزار بشکه در روز در مقایسه با ماه قبل کاهش داد.

تولید نفت ونزوئلا به پایین‌ترین رقم از 1945 رسیدچین علی رغم تحریم‌های آمریکا همچنان نفت ونزوئلا را می‌خردصادرات نفت ونزوئلا به کمترین رقم طی 17 سال گذشته رسید

بنا بر این گزارش، تا تاریخ 28 ژوئن، تولید نفت 422400 بشکه در روز بوده است.

ونزوئلا که بزرگترین ذخایر نفت خام جهان را داراست ، در تلاش است تا صنعت نفت خود را احیا کند. این در حالی است که دولت ترامپ به منظور برکناری نیکولاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا ، تحریم های این کشور را افزایش داده است.

حداقل 50 نفتکش که برای صادرات نفت ونزوئلا و یا تحویل بنزین به این کشور استفاده می شدند، توسط ایالات متحده تحریم شده اند و این امر صادرات نفت را که برای دولت مادورو حیاتی است، بسیار کاهش داده است.

شرکت های خارجی خرید محموله های نفتی ونزوئلا را لغو کرده اند، ظرفیت مخازن ذخیره نفت پر شده اند و شرکت پترولئوس مجبور شده است چاه ها را ببندد.

در ماه مه ، این کشور فقط یک دکل برای استخراج نفت حفاری می کرد و کاهش تولید به سطحی رسید که طی 73 سال گذشته مشاهده نشده است.

انتهای پیام/

R1016170/P/S7,85,80/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کشور ونزوئلا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشور ونزوئلا ونزوئلا نفت ونزوئلا تولید نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۲۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی برای سومین روز متوالی

شهرک‌نشینان صهیونیست در سومین روز از اعیاد یهودیان به مسجد الاقصی یورش بردند.

به گزارش ایسنا، صبح امروز و در سومین روز از اعیاد یهود موسوم به عید«پسح» بیش از ۴۳۰ صهیونیست تندرو به مسجدالاقصی یورش برده و اقدامات تحریک‌آمیز انجام دادند.

طبق گزارش الجزیره، اداره اوقاف اسلامی در این باره اعلام کرد که صهیونیست‌ها با حمایت نیروهای امنیتی در محوطه‌های مسجدالاقصی مراسم تلمودی برگزار کرده و پلیس رژیم صهیونیستی به شهروندان فلسطینی اجازه نمی‌دهد که در این مناطق بمانند.

خبرنگار الجزیر نیز در این باره گفت که صهیونیست‌ها مراسم مربوط به اعیاد خود را در ورودی باب القطانین یکی از ورودی‌های مسجدالاقصی برگزار کردند.

روز گذشته نیز صدها شهرک‌نشین صهیونیستی تحت حفاظت شدید نیروهای اشغالگر در دومین روز از ایام عید یهودی «پسح» به مسجدالاقصی یورش بردند.

اداره اوقاف اسلامی قدس اشغالی اعلام کرد شهرک‌نشینان  در گروه‌های ۳۵ نفره وارد این مسجد شدند و با حفاظت پلیس گشت‌های تحریک‌آمیزی در صحن‌های مسجد زدند.

این نهاد تعداد شهرک‌نشینانی را که در دومین روز از ایام عید یهودی «پسح» به مسجدالاقصی یورش بردند، ۴۵۰ نفر اعلام کرد.

اخیرا یک گروه تندرو صهیونیستی موسوم به «بازگشت به کوه هیکل» در فراخوانی اعلام کرده هر کس بتواند در روز عید«پسح» داخل مسجدالاقصی قربانی کند ۵۰ هزار شکل(واحد پول) پاداش دریافت خواهد کرد.

شیخ «رائد صلاح» رئیس جنبش اسلامی در داخل سرزمین‌های اشغالی در اظهاراتی با استناد به آیه «سبحان الذی أسری بعبده لیلاً من المسجد الحرام إلی المسجد الأقصی» گفت: اگر صهیونیست‌ها هزار گاو قرمز قربانی کنند و خون آن در مقابل مسجدالاقصی ریخته شود، این امر حقیقت ابدی این مکان مقدس را تغییر نخواهد داد.

این در حالی است که مقامات صهیونیست مسجد ابراهیمی در مرکز شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری اشغالی را به روی نمازگزاران مسلمان بستند و به مدت ۲ روز در آن را به روی شهرک نشینان باز کردند.

رژیم صهیونیستی در چارچوب تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی، هر ساله ۱۰ روز این مسجد را در ایام عید یهودی به روی فلسطینی‌ها می‌بندد و تنها صهیونیست‌ها اجازه ورود دارند.

مسجد ابراهیمی در شهرک قدیم در الخلیل واقع شده است که تحت کنترل رژیم صهیونیستی قرار دارد و حدود ۴۰۰ شهرک‌نشین صهیونیستی در آن ساکن هستند و توسط ۱۵۰۰ نظامی صهیونیستی حفاظت می‌شوند.

قدس با حضور بیش از ۳۰۰۰ نیروی پلیس رژیم صهیونیستی به یک پادگان تبدیل شده است. نیروهای اشغالگر در خیابان‌ها و مسیرهای منتهی به شهرک قدیم و مسجدالاقصی ایست بازرسی ایجاد کرده و فلسطینی‌ها را بازرسی می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی برای سومین روز متوالی
  • مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» فراخوان داد
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • فروش نفت ونزوئلا با ارز دیجیتالی
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • ششمین برد متوالی اینتر مقابل میلان و برابری با رکورد بیشترین پیروزی پیاپی در دربی دلامادونینا