Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@10:49:21 GMT

بشیکتاش مشتری سامان قدوس شد + عکس

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۲۰۶۴

بشیکتاش مشتری سامان قدوس شد + عکس

خبرگزاری میزان- باشگاه بشیکتاش ترکیه، قصد به خدمت‌گیری مهاجم ایرانی آمیان را دارد. تاریخ انتشار: 11:19 - 11 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۳۷۶۱

خبرگزاری میزان - سایت «فاناتیک» ترکیه نوشت: باشگاه بشیکتاش با سامان قدوس، مهاجم ۲۶ ساله ایرانی تیم فوتبال آمیان فرانسه وارد مذاکره شده است.

بشیکتاش که آماده می‌شود در پایان فصل تغییرات بزرگی در تیمش ایجاد کند، برای خرید چند مهاجم هم ابراز علاقه کرده است که یکی از آنها سامان قدوس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود بشیکتاش پیشنهاد عقد قراردادی تا سال ۲۰۲۳ را به قدوس داده است. قدوس هم می‌تواند در پست وینگر‌های چپ و راست و هم هافبک نفوذی بازی کند که همین امر باعث می‌شود او شانس بیشتری نسبت به سایر رقبا برای پیوستن به بشیکتاش داشته باشد.

این بازیکن ملی‌پوش ایرانی دو فصل پیش از تیم سوئی اوسترشوند با مبلغ چهار میلیون یورو راهی آمیان فرانسه شد. او در این مدت ۳۵ بازی برای تیمش انجام داده و ۵ گل هم به ثمر رسانده است.

بیشتر بخوانید: یاران سامان قدوس از سقوط به دسته پایین‌تر گریختند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قدوس سامان قدوس تیم ملی فوتبال ایران بشیکتاش سامان قدوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۲۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه متقاضیان از عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها

گاهی برخی از بانک‌ها به دلایل گوناگون از پرداخت وام ممانعت می‌کنند، یکی از متقاضیانی که برای وام ودیعه مسکن در بانک سامان اقدام کرده است با عدم پرداخت مواجه شده است. این موضوع شهروند خبرنگار ما را آزرده خاطر کرده است و درخواست رسیدگی به اینگونه موضوعات دارد.

متن پیام شهروند خبرنگار
با وجود اینکه در سایت برای وام ودیعه مسکن احراز هویت شدیم، اما بانک سامان به بهانه عدم وجود دستور از پرداخت ممانعت می‌کند خواهش میکنم این موضوع را به طور کلی پیگیری کنید. اگر دستور پرداخت وام ودیعه مسکن را ندارند از ابتدا بگویند.

منبع: ماهان عابدینی - شهروند خبرنگار

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • هزینه اضافی به بنگاه ممنوع؛ حق انتخاب با مشتری است سامانه خودنویس یا مشاور املاک؟
  • گلایه متقاضیان از عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها
  • هوش مصنوعی: دوران گذار از مزیت به ضرورت
  • دستیار یورگن کلوپ گزینه هدایت بشیکتاش
  • عجیب‌ترین کارت تاریخ به مهدی طارمی(عکس)
  • شهاب زاهدی از لیست آویسپا برای جدال با ماتسوموتو یاماگا خط خورد
  • معرفی کارگاه تولیدی انواع هاردباکس آماده و اختصاصی
  • شناسایی ۳۶ کودک زباله‌گرد و ۱۹ کودک کار در منطقه ۱۵
  • خورشید پنج میلیارد سال دیگر کل زمین را خواهد بلعید
  • ارزش آفرینی رویکرد مهم در مشتری محوری بانک صنعت و معدن