Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از وزارت نفت، محمد عسگری با اشاره به وقوع انفجار و آتش‌سوزی شامگاه سه‌شنبه در کلینیک سینا مهر اطهر واقع در خیابان شریعتی تهران، گفت: نمایندگان شرکت گاز ناحیه بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند و پای کار بودند و در بررسی‌های اولیه همراه با مسئولان آتش‌نشانی مشخص شد انفجارها در این کلینیک به دلیل نشتی گاز نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه انفجارها به دلیل آتش گرفتن کپسول‌های اکسیژن بوده است، افزود: دلیل آتش گرفتن این کپسول‌ها هم‌اکنون در حال بررسی است و مسئولان و کارشناسان آتش‌نشانی باید اعلام کنند.

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران درباره گمانه‌زنی‌های اولیه احتمال نشت گاز و انفجار ناشی از آن، اظهار کرد: نخستین گمانه‌زنی‌ها در همه آتش‌سوزی‌هایی که با انفجار همراه باشد نشت گاز و این موضوعی متداول است، اما بررسی‌های اولیه در این حادثه این مسئله را رد کرد.

در همین حال، منصور درجاتی، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران هم امروز (چهارشنبه، 11 تیرماه) اعلام کرد که نشت گاز و اتصال برق علت این حادثه نبوده است.

شامگاه سه‌شنبه حوالی ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه چند انفجار پیاپی سبب آتش‌سوزی در مرکز درمانی سینا اطهر واقع در خیابان شریعتی تهران شد که در این حادثه ۱۹ نفر جان باختند و ۱۳ نفر هم مصدوم شدند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان تهران ایران شرکت ملی گاز گاز وزارت نفت نشت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۲۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مصدوم در حادثه انفجار گاز در اقبالیه+ فیلم

زمانی سخنگوی آتش نشانی گفت: دیشب یک مورد انفجار واحد مسکونی بر اثر نشت گاز شهری در اقبالیه گزارش شد که بر اثر آن متاسفانه یک نفر مصدوم شد.

زمانی افزود: خساراتی به این واحد و ساختمان‌های مجاورش وارد شده و همکاران ما برای ایمن سازی آنها وارد عمل شدند.

علت حادثه در دست بررسی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • انفجار کپسول گاز در شادگان مصدوم برجای گذاشت
  • ماجرای آتش‌سوزی در شرق تهران چه بود؟
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران | حادثه هیچ ارتباطی با پایانه شرق ندارد
  • انفجار در شرق تهران / ۶ نفر کشته شدند
  • حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
  • حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول
  • ۷ کشته و زخمی در انفجار پایانه شرق تهران
  • یک مصدوم در حادثه انفجار گاز در اقبالیه+ فیلم
  • یک مصدوم در حادثه انفجار گاز
  • (ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران