Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، هیوه چی فرماندار بندرترکمن با اشاره به افزایش آمار مبتلا به کرونا در این شهرستان گفت: متاسفانه طی روز‌های گذشته آماربستری افراد کرونایی افزایش یافته و الزامیست مردم نیز در این راستا مشارکت داشته باشند.
هیوه چی ضمن درخواست ازمردم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: خدمات دهی ادارات فقط به افرادی ارائه می‌شود که ماسک زده و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کرده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: مسئولین اتحادیه‌های مختلف اصناف نظارت کافی رابراصناف مختلف داشته باشند.
هیوه چی بااشاره به اینکه بیشترین ابتلا به کرونا به دلیل برگزاری مراسمات عروسی وعزابوده، گفت: بانظارت مرکزبهداشت و ارشاداسلامی این مجالس کنترل خواهدشد.
او ادامه داد: با توجه به شرایط بازار‌ها با ۵۰ درصد ظرفیت و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فعالیت خواهند داشت.

هیوه چی از تعطیلی آموزشگاه‌های خصوصی تا اطلاع ثانوی در بندر ترکمن خبر داد و گفت: ضدعفونی هدفمند اماکن شهری و روستایی در روز‌های آتی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۲۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰۳۶ مگاواتی ظرفیت تولید برق در سال ۱۴۰۲

با افزایش ۲ هزار و ۳۶ مگاواتی ظرفیت منصوبه تولید برق کشور، ظرفیت اسمی تولید برق در پایان ۱۴۰۲ به ۹۲ هزار و ۸۴۱ مگاوات رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با بهره‌برداری از واحدهای جدید حرارتی، تجدیدپذیر و تولید پراکنده در سال 1402، ظرفیت اسمی تولید برق کشور در این سال 2 هزار و 36 مگاوات افزایش یافت.

با افزایش 2 هزار و 36 مگاواتی ظرفیت منصوبه تولید برق کشور، ظرفیت اسمی تولید برق در پایان 1402 به 92 هزار و 841 مگاوات رسید.

نیروگاه‌های سیکل‌ترکیبی بیشترین سهم را در ظرفیت منصوبه نیروگاهی ایران دارند. در زمان حاضر 35 هزار و 795 مگاوات نیروگاه سیکل ترکیبی در کشور داریم که 38.6 درصد از ظرفیت اسمی تولید برق کشور را به خود اختصاص داده است.

همچنین واحدهای بخاری و گازی با ظرفیت اسمی 15 هزار و 829 مگاوات و 24 هزار و 19 مگاوات، به‌ترتیب سهمی 17درصدی و 25.9درصدی در تولید برق کشور دارند.

درمجموع واحدهای حرارتی (بخاری، گازی و سیکل ترکیبی) با مجموع 75 هزار و 643 مگاوات، 81.5 درصد از ظرفیت اسمی تولید برق کشور را به خود اختصاص داده‌اند.

در پایان ‌سال گذشته ظرفیت اسمی تولید برق نیروگاه‌های برق‌آبی به 12 هزار و 249 مگاوات رسید که 13.2 درصد از ظرفیت منصوبه نیروگاهی را شامل می‌شود.

سهم انرژی‌های تجدیدپذیر از ظرفیت اسمی تولید برق کشور همچنان حدود یک‌درصد است و با مجموع ظرفیت 1136 مگاوات، 1.1 درصد از این ظرفیت، به نیروگاه‌های تجدیدپذیر (بادی، خورشیدی، زیست‌توده و برق‌آبی‌های کمتر از 10 مگاوات) اختصاص دارد.

نیروگاه اتمی بوشهر که تنها نیروگاه اتمی کشور است، با ظرفیت 1020مگاواتی، سهم 1.1درصدی از ظرفیت نصب‌شده نیروگاهی ایران دارد.

مجموع ظرفیت اسمی تولید برق در نیروگاه‌های تولید پراکنده و خودتأمین نیز به 2 هزار و 485 مگاوات می‌رسد که 2.7 درصد از ظرفیت اسمی تولید برق کشور است.

همچنین واحدهای دیزلی با مجموع 408 مگاوات، 0.4 درصد از ظرفیت تولید برق کشور را شامل می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • توافق آمریکا و چین برای خرید نفت از ایران
  • افزایش ۲۰۳۶ مگاواتی ظرفیت تولید برق در سال ۱۴۰۲
  • خراسان رضوی یکی از استان‌های برتر کشور در تولید تخم مرغ است
  • شکلات از دسترس خارج شد!
  • افزایش۱۴ درصدی تولید گوشت‌مرغ در خراسان رضوی
  • تولید گوشت‌مرغ در خراسان رضوی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • واکسیناسیون ‌۸۷۵ هزار قطعه طیور بومی در سیستان و بلوچستان
  • خوراکی محبوب بچه‌های ایران از دسترس خارج شد
  • شکلات هم کالای لوکس شد