Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون بهداشت و درمان گفت: اینکه برخی از اعضای کادر بهداشت و درمان دارای قراردادهای مشخص هستند و برخی هم به صورت شرکتی فعالیت می‌کنند نوعی تبعیض آشکار است.

عبدالحسین روح‌الامینی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در پاسخ به سوژه‌های ثبت شده مخاطبان فارس من با عنوان «درخواست تغییر وضعیت همکاران قراردادی وزارت بهداشت» و «برقراری فوق‌العاده ویژه برای همه پرسنل وزارت بهداشت و درمان» اظهار داشت: نظام تامین نیروی انسانی در کشور با آشفتگی مواجه است و از وقتی مسئله نیروهای رسمی و شرکتی مطرح شد این مشکل همه جا جود دارد، شاید در برخی مشاغل خدماتی واگذاری کارها به شرکت‌ها توجیه اقتصادی داشته باشد اما در حوزه درمانی و پرستاری که شرح وظایف مشخصی دارند واگذاری خدمات به شرکت‌ها از عدالت فاصله دارد و این موضوع باید رسیدگی شود و اینکه برخی از اعضای کادر بهداشت و درمان دارای قراردادهای مشخص هستند و برخی هم به صورت شرکتی فعالیت می‌کنند نوعی تبعیض آشکار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: دولت باید این رویه‌ها را اصلاح کند، سوالی که اینجا مطرح می‌شود موضوع تامین منابع است، که در پاسخ به این پرسش باید گفت اگر عدالت اجرا شود و صرفه‌جویی در محل‌هایی که اسراف انجام می‌شود  صورت گیرد، می‌توان این منابع را تامین کرد، متاسفانه در برخی مواقع شاهد ریخت و پاش‌ها در دستگاه‌های دولتی هستیم که می‌توان در موارد غیرضروری صرفه‌جویی کرد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: این که شرح وظایف نیروهای بهداشت و درمان یکی باشد و بین پرداختی آنها تبعیض قائل شویم عادلانه نیست.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت بهداشت درمان بهداشت نیروهای شرکتی پرستار عضو کمیسیون بهداشت و درمان عبدالحسین روح الامینی بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۲۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ فرشیدی افزود: مراکز سراج در ۴۰ دانشگاه علوم پزشکی و ۲۵ استان کشور راه اندازی شده است. معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: به سمت درمان مشکلات اجتماعی پیش می‌رویم با مشارکت‌های مردمی، سعی کردیم که ارتباطجامعه با روانشناسان را تقویت کنیم.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   مدیرکل دفتر سلامت روان وزارت بهداشت گفت: طی سال گذشته غربالگری سلامت روان با ۸ شاخص برای غربالگری اختلالات اضطرابی و خلقی اجرا شده و ۱۲ و ۶ دهم درصد باید تکمیل شود که تاکنون به ۸ و ۴ دهم درصد رسیده است. به گفته مسئولان بیمه سلامت ۶ خدمت از خدمات روانشناسی تحت پوشش بیمه‌های پایه قرار گرفته­ و این پوشش دهی در حال افزایش است. مصلحی از فعالیت سه هزار و ۳۰۰ روانشناس در شبکه بهداشت و درمان کشور خبر داد و گفت: خدمات سلامت روان به صورت رایگان در مراکز جامع خدمات سلامت در سراسر کشور ارائه می‌شود.

دیگر خبرها

  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • شیوه ناپسند برخی از آزمایشگاه‌ها برای فرار از ورشکستگی!
  • دارو باز هم داد مجلس را درآورد؛ دارویار پس از ۲ سال به کجا رسید؟
  • اختصاص ۷ همت به طرح دارویار
  • مشکل تامین ارز دارو داریم؛ اما وعده درمان سرطان رایگان می دهند! بودجه 1403 برای تامین دارو چه می گوید؟
  • متن گزارش کمیسیون بهداشت درباره دلایل کمبود و گرانی دارو
  • متن کامل گزارش کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره کمبود دارو
  • مجلس با ارسال گزارش کمیسیون بهداشت به قوه قضاییه مخالفت کرد
  • مخالفت مجلس با ارسال گزارش گرانی و کمبود دارو به قوه قضائیه
  • مخالفت با ارجاع گزارش وضع بازار دارو به قوه قضاییه