Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ملی‌پوش شمشیربازی گفت: تاکنون یک درصد هم از تیم دانشگاه آزاد بابت بحث مطالبات خودمان پولی دریافت نکرده‌ایم. تاریخ انتشار: 11:38 - 11 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۳۵۹۰

محمد رهبری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص تعطیلی لیگ شمشیربازی اظهار داشت: ما تاکنون یک درصد هم از تیم دانشگاه آزاد بابت مطالبات خودمان پولی دریافت نکرده‌ایم و در حالی که طبق قانون باید حدود ۶۰ درصد قرارداد خودمان را تا نیم فصل می‌گرفتیم، اما این اتفاق رخ نداده و اکنون هم با تعطیلی لیگ دست ما دیگر به جایی بند نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوستداریم فدراسیون پس از اینکه لیگ را تعطیل کرد تکلیف مطالبات شمشیربازان را هم مشخص کند تا از این طریق هیچ ورزشکاری دچار مشکل نشود.

وی در مورد شرایط تمرینی خودش گفت: شرایط آمادگی بدنی من خوب است و تمریناتم را در شهر خودم دنبال می‌کنم. در این مدت هم مسئولان کمیته ملی المپیک یک سری وسایل برای ورزشکاران فرستاده‌اند و ما هم طبق همین موضوع تمرینات را انجام می‌دهیم. خوشبختانه با وجود نبود اردوی تیم ملی نه اضافه وزن دارم و نه مشکل به خصوصی برایم پیش آمده است. دلم حسابی برای این رشته تنگ شده است. فعلاً تمریناتم را به صورت بدنسازی و هوازی دنبال می‌کنم.

ملی‌پوش سابر گفت: هم با پیمان فخری سرمربی و هم با قربانی مربی تیم ملی ارتباط داریم و برنامه‌های روزانه را دریافت می‌کنیم. خداراشکر هیچ گونه علائمی هم مبنی بر اینکه من کرونا دارم در من دیده نشده است و از این بابت خوشحالم. تنها نگرانی من مربوط به این است که هنوز اردوی تیم ملی شروع نشده و ان‌شاءالله شرایط برای برگزاری اردوی ما فراهم شود.

بیشتر بخوانید: ملی‌پوش سابر ایتالیا: شمشیربازان ایرانی پیشرفت سریعی داشته‌اند/ تیم والیبال ایران، تیم خوبی است

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سابر محمد رهبری شمشیربازی کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۲۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری،در متن پیام امده است:
بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ المُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا» احزاب۲۳

عروج یادگار و جانباز پرافتخار دفاع مقدس، مرد میدان ایثار و از خودگذشتگی، فرمانده قهرمان و معاون فعال تیپ پر افتخار ۴۴ قمر بنی هاشم و خدمتگزار صدیق، شجاع و انقلابی در راه اعتلای اهداف انقلاب و اسلام عزیز، سردار سرافراز سپاه اسلام، راوی رشادت‌ها و افتخارات هشت سال دفاع مقدس و جهادگر نستوه، حاج محمدکیانی «حاج جمعه‌علی» که پس از سال‌ها مجاهدت به همرزمان شهیدش، چون سردار شهید حاج علی زاهدی پیوست را به اهل بیت و خاندان و بازماندگان آن سردار پرافتخار، مردم فهیم استان چهار محال و بختیاری، اهالی محترم روستای هرچگان و دوستان و همرزمان ایشان تسلیت گفته از خداوند قادر متعال میخواهم روح بلند ایشان را در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام محشور و همجوار گرداند و به بازماندگان بویژه بیت مکرم و معزز این سردار سرافراز صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید.

دیگر خبرها

  • خبرگزاری فارس شاکی شد؛ تذکر رهبری به طرح حجاب فقط برای ترمیم بود نه تعطیلی آن
  • واکنش فارس به طرح پلیس درباره حجاب: تذکر رهبری در جهت ترمیم طرح است نه تعطیلی آن
  • اولویت‌های شمشیربازی در سال جاری/ برنامه اسلحه سابر تا المپیک
  • محمد مهاجری : آقای وزیر کشور برای رهبری هزینه نتراشید
  • محمد مهاجری: آقای وزیر کشور برای رهبری هزینه نتراشید
  • محمد مهاجری: آقای وزیر کشور برای رهبری هزینه نتراشید/گمان کرده‌اید اگر اسم گشت ارشاد را به طرح‌نور تبدیل کنید قضیه تغییر ماهیت می دهد؟
  • مطالبات دانشگاهیان دانشگاه آزاد مشهد از منتخبان مردم در مجلس
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی