Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایوب کرد از خسارت 38 میلیارد ریالی سرقت تجهیزات ایمنی جاده ای در سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایوب کرد، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به خبرنگار عصرهامون گفت: سرقت 8 هزار و 340 عدد انواع تجهیزات ایمنی جاده ای این استان در سه ماهه سال جاری سه میلیارد 800 میلیون تومان خسارت برجا گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: هدف از نصب تابلوها و علائم ترافیکی ارتقای سطح ایمنی تردد و روان سازی ترافیک در محور های مواصلاتی است که سرقت علائم ایمنی و تابلوهای هشدار دهنده هزینه سنگینی را برای ایمن سازی مجدد به این اداره کل تحمیل می کند.

به گفته این مقام مسئول؛ نرده و المان های سازه ای پل ها، صفحات گاردریل و انواع تابلوی های جاده ای از مهمترین تجهیزات سرقت رفته این مدت در سیستان و بلوچستان می باشد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استانخاطر نشان کرد: کاربران جاده و همچنین شهروندان گرامی در صورت مشاهده هرگونه سرقت و یا خرید و فروش علائم و تجهیزات ایمنی جاده ای مراتب را به سامانه های تلفنی، پیامکی و اینترنتی 141 اطلاع دهند تا در کوتاه زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تجهیزات ایمنی جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۲۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان از بروز خسارت به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی و شهری این استان در جریان سیلاب اخیر خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از پایگاه خبری ‌راه و شهرسازی ‌‌سیستان و بلوچستان، مصطفی بیک مداح اظهار کرد: ماشین آلات عمرانی بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان در ساعات اولیه وقوع سیل و امدادرسانی به مناطق خسارت دیده از بارندگی در شهرهای جنوب استان حضوری فعال داشتند.

وی ادامه داد: تاکنون بر اساس برآورد اولیه یک‌هزار و 500 واحد روستایی نیازمند تعمیر ناشی از سیلاب در سیستان و بلوچستان شناسایی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: همچنین در جریان بارندگی های رگباری اخیر استان و طغیان رودخانه های محلی 500 واحد مسکونی در مناطق روستایی و 150 واحد مسکونی در شهرهای جنوب استان کاملا تخریب شدند که نیازمند بازسازی مجدد هستند.

وی تاکید کرد: به محض تامین اعتبارات مورد نیاز تعمیر و بازسازی منازل شهروندان سیستان و بلوچستان از سوی این نهاد آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشریح برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل‌ونقل در سیستان و بلوچستان
  • خسارت ۱۸۴ میلیارد ریالی بارندگی‌های اخیر به ۶۰ بنای تاریخی سیستان و بلوچستان
  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی به بنا‌های تاریخی سیستان و بلوچستان
  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • سیل به ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • مدیریت بحران سیستان و بلوچستان تجهیزات کافی ندارد
  • خسارت گسترده سیلاب به کشاورزیِ جنوب سیستان و بلوچستان
  • برق روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • برق ۴۴۵ روستا‌ی سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد