Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اربابی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  پرداخت تسهیلات روستایی و عشایری در استان، ۱۳ درصد بیش از تعهد بوده و در این زمینه استان، رتبه نخست را در میان استان‌های کشور دارد.

وی خاطرنشان کرد:  این میزان تسهیلات به پنج هزار و ۲۵۰ طرح پرداخت شده است و مجریان طرح های روستایی و عشایری، ایجاد هشت هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی را تعهد کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ۶۰ درصد از تسهیلات پرداخت شده برای طرح های روستایی و عشایری در بخش کشاورزی، برای اجرای دامپروری بوده است گفت: اکنون اشتغال در بخش دامداری استان، به حالت اشباع رسیده است از این رو، از اواخر سال ۹۷، پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی وعشایری به رسته دام متوقف شده است.

اربابی با اشاره به اینکه ارزان بودن تسهیلات روستایی و عشایری، اقبال به دریافت این اعتبارات را افزایش داده است گفت: در نواحی صنعتی استان طرحهای زیادی در حوزه فراوری گیاهان دارویی، تکمیل زنجیره ارزش محصولات کشاورزی ودامی وبسته بندی محصولات کشاورزی در حال اجرا است.

معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی افزود: البته در این زمینه نیاز است تا زنجیره تولید در بخش دام، کامل شود،  در این زمینه، متقاضیانی برای دریافت تسهیلات مراجعه کرده و در زمینه ایجاد و راه اندازی واحدهای مربوط اقدام کرده اند.  

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در روستاها ساکن هستند.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی تسهیلات ارزان قیمت اشتغال زایی خراسان شمالی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی تسهیلات ارزان قیمت اشتغال زایی خراسان شمالی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تسهیلات بانکی تسهیلات ارزان قیمت اشتغال زایی خراسان شمالی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی روستایی و عشایری خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۲۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور اسناد مالکیت زمینه ساز تقویت هویت روستایی و عشایری پارس آباد

به گزارش خبرنگار مهر، جابر جهان بین صبح یکشنبه در نشست با رئیس و کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان پارس آباد به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار کرد: بنیاد مسکن نهادی انقلابی و برگرفته از بطن مردم است که نقش مهمی را در عمران و آبادانی روستاها دارد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت این نهاد در شهرستان پارس آباد بسیار حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: عمران و آبادانی روستاها عامل رشد تولید و جلوگیری از مهاجرت و حاشیه نشینی در شهرها است که انتظار داریم بنیاد مسکن با همراهی بخشداران و دهیاران و شوراها محور تحول آبادانی شوند.

فرماندار پارس آباد اهمیت مقاوم سازی مسکن روستایی و اجرای طرح هادی را یادآور شد و بیان کرد: صدور اسناد مالکیت روستایی منجر به تقویت هویت روستایی و عشایری است که در سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه عمران روستایی و زیرسازی و آسفالت معابر صورت گرفت و لازم است این روند ادامه داشته باشد.

جهان بین همچنین بر تحویل اسناد مالکیت روستاهای حاشیه کشت و صنعت و تسریع در روند اجرای پروژه مسکن ملی تاکید کرد و گفت: بنیاد مسکن امسال نیز اجرای طرح هادی، آسفالت ریزی و زیرسازی معابر روستایی، مقاوم سازی مسکن روستاییان و سایر پروژه های عمرانی را با اولویت در دستور کار قرار داده تا رضایت ساکنان مناطق روستایی فراهم آید.

کد خبر 6077639

دیگر خبرها

  • مادران روستایی و عشایری دارای سه فرزند به صورت رایگان بیمه می‌شوند
  • زندگی آرام عشایری جای خود را به زندگی روستایی و شهری می دهد!
  • ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به عشایر غرب خراسان پرداخت شد
  • صدور اسناد مالکیت زمینه ساز تقویت هویت روستایی و عشایری پارس آباد
  • پرداخت بیش از ۵۸۰ میلیون ریال فطریه در خراسان شمالی از طریق کارت‌خوان نانوایی‌ها
  • پرداخت بیش از ۵۸۰ میلیون ریال فطریه در خراسان شمالی
  • پرداخت ۱۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره برای ایجاد اشتغال در استان بوشهر
  • ۶۰۸۳ شغل در بخش صمت طی سال گذشته در کردستان ایجاد شد
  • توزیع حدود ۶ میلیارد تومان تسهیلات بین عشایر خراسان شمالی
  • ۵۸ میلیارد تومان تسهیلات به عشایر کشور تخصیص می‌یابد