Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@18:21:26 GMT

آلگری سرمربی پاری سن ژرمن می‌‎شود؟

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۲۹۸۵

به گزارش ایلنا، ماسیمیلیانو آلگری در تابستان سال گذشته با وجود اینکه هنوز یک فصل از همکاری او با یوونتوس باقی مانده بوده از سمتش برکنار شد و مائوریتسیو ساری جانشین این سرمربی شد.

قرارداد آلگری تا به امروز اعتبار داشت و باشگاه یوونتوس حقوق 7 میلیون یورویی به او پرداخت می‌کرد. از امروز او می‌تواند با هر باشگاهی که در نظر داشته باشد مذاکره کند و مقصد جدید خود را انتخاب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق شایعات باشگاه پاری‌سن‌ژرمن درصدد استخدام آلگری است. هدایت این تیم در حال حاضر برعهده توماس توخل است، اما احتمال برکناری او در صورت ناکامی در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا وجود دارد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: یوونتوس ماسیمیلیانو آلگری پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۲۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال ژرمن‌ها با بازگشت مهندس خوب شد

بازگشت تونی کروس به تیم ملی فوتبال آلمان به کلی این تیم را تغییر داده است.

کروس بعد از شکست تیم ملی فوتبال آلمان برابر انگلیس در مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ تصمیم به خداحافظی از بازی‌های ملی گرفت، اما اصرار ناگلزمن سرمربی کنونی ژرمن‌ها باعث شد تا کروس از تصمیم خود صرف نظر کند و به تیم ملی برگردد.

بازگشت این هافبک ۳۴ ساله و محبوب به ترکیب ژرمن‌ها باعث شده تا حال این تیم به کلی خوب شود و آلمان دوباره به یک تیم مدعی و بزرگ تبدیل شود.

تیم ملی فوتبال آلمان در دومین بازی بزرگ دوستانه خود به درخشش تونی کروس به پیروزی دست پیدا کرد.

شاگردان ناگلزمن در دیداری دوستانه به مصاف هلند رفتند و موفق شدند با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کنند تا هواداران خود را قبل از آغاز یورو ۲۰۲۴ کاملا امیدوار کنند. ژرمن‌ها پیش از این هم در دیداری دوستانه با دو گل فرانسه، فینالیست دو دوره اخیر جام جهانی را شکست دادند.

تونی کروس در هر دو بازی موفق به دادن پاس گل شد.

نکته بسیار مهم درباره تیم ملی فوتبال آلمان و تونی کروس اینکه آلمان در ۱۰ بازی خود قبل از بازگشت تونی کروس تنها ۲ بار به پیروزی دست پیدا کرده بود، اما در دو بازی بعد از بازگشت این بازیکن که برابر هلند و فرانسه بوده به پیروزی رسیده و این ارزش بالای این بازیکن سرشناس و محبوب را نشان می‌دهد.

آلمان میزبان یورو ۲۰۲۴ است و با این پیروزی‌های بزرگی که تیم ناگلزمن به دست می‌آورد هواداران خود را بسیار امیدوار به قهرمانی می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • حرفهای عجیب سرمربی استقلالی در مورد جادوگری!
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی در بارسلونا
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی/ سرمربی بارسلونا سفیر می شود
  • اولین تمرین سال جدید پرسپولیس با حضور اوسمار
  • مسی از رفتن به پاری‌سن ‌ژرمن ناراضی است
  • حال ژرمن‌ها با بازگشت مهندس خوب شد
  • برگزاری تمرین پرسپولیس در غیاب سرمربی و ۶ ملی پوش
  • پرسپولیس امروز هم سرمربی ندارد
  • اوسمار به تمرین امروز هم نمی‌رسد
  • استارت سرخپوشان با حضور هواداران در سال جدید