Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@14:12:26 GMT

لغو تمام اردوهای دانش‌آموزی همچنان ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۲۹۹۴

لغو تمام اردوهای دانش‌آموزی همچنان ادامه دارد

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش‌ و پرورش از استمرار لغو تمام اردوهای دانش‌آموزی که از ابتدای اسفند 1398 اعلام شده بود، خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا کاظمی معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: تمام اردوهای دانش‌آموزی که از ابتدای اسفند و همزمان با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس لغو شده بود به دلیل استمرار شرایط کرونایی همچنان لغو خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی از انجام مکاتباتی در خصوص این موضوع با معاونت تربیت‌بدنی و سلامت به‌عنوان دبیر ستاد مدیریت بیماری کرونا، خبر داد و افزود: با اعضای قرارگاه مرکزی راهیان نور بسیج و سپاه در خصوص آماده نمودن یادمان‌های راهیان نور اقداماتی صورت پذیرفته است که قرار است به‌محض آماده شدن مکان‌های فوق از طرف ستاد اعلام شود.

کاظمی تصریح کرد: با توجه به وضعیت هشدار یا قرمز اکثر مناطق غرب و جنوب کشور از جمله استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، خوزستان و... از سوی ستاد ملی مبارزه با کرولا، تعطیلی اردوها ادامه دارد.

وی با تأکید بر حفظ سلامتی دانش‌آموزان به‌عنوان اولویت اول آموزش‌ و پرورش، خاطرنشان کرد: تا اعلام نظر نهایی ستاد ملی مبارزه با کرونا، ستاد مرکزی راهیان نور و استان‌های میزبان همانند ماه‌های اخیر، اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی به تعویق افتاده است و ضروری است منتظر اعلام پروتکل‌های وزارت بهداشت باشیم.

 انتهای پیام/ا

منبع: دانا

کلیدواژه: راهیان نور دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۲۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میر جلیلی:اردوی راهیان نور فرصتی برای آشنایی با شهداست

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهدی میر جلیلی رئیس بسیج ورزشکاران کشور پس از حضور در شلمچه و برگزاری اردوی راهیان نور گفت: این اردو در جهت معرفی شهدا و آشنایی با مردم داری و مردم یاری این عزیزان در راه ­بر افراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی و تجدید میثاقی با خون شهدا بود و من از سردار سلیمانی و پشتیبانی هاشون که بستر را فراهم­ کردند تا ورزشکاران و جوانان بیایند و با قهرمانان واقعی این مروز بوم آشنا شوند تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: امروز توفیق حضور در یادمان شلمچه حضور را پیدا کنیم در جایی که قهرمانان و پهلوانان این سرزمین به ویژه ورزشکاران شهید که از جان خود گذشتند و پلاکشان، مدال شأن شد و ما هم به رسم ادب، احترام و رسم پهلوانی، قهرمانان و پهلوانان ورزشی امروز­ در این مکان حضور یافتیم تا مسلک و مرام پهلوانی فراموش نشود.   وی ادامه داد: یکی از وظایفی که ما دربسیج ورزشکاران داریم، ترویج فرهنگ وسیره شهداست و این اردوی راهیان نور در جهت معرفی شهدا و انتقال پیام آنها است.‌


­

دیگر خبرها

  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • میر جلیلی:اردوی راهیان نور فرصتی برای آشنایی با شهداست
  • استقبال ویژه اردوهای مدارس از مجموعه ارم سبز
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • ورزقان علی‌رغم تمام ظرفیت‌های معدنی همچنان محروم است
  • سندروم پس از کرونا چیست؟