Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@13:13:33 GMT

کشف 193 کیلو تریاک در شهرستان طبس

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۳۲۷۷

کشف 193 کیلو تریاک در شهرستان طبس

فرمانده انتظامی استان از کشف 193 کیلو گرم تریاک در شهرستان "طبس" خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، سردار"مجید شجاع" در تشریح این خبر عنوان کرد: مأموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از دپوی یک محموله مواد مخدر در سطح شهرستان طبس مطلع و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران انتظامی"طبس" با همکاری تکاوران 102"دیهوک" این شهرستان محل دپوی مواد مخدر را شناسایی و در بازرسی از آن 193 کیلو تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه در این رابطه 3 متهم دستگیر شدند، خاطر نشان کرد: 2 دستگاه موتور سیکلت و یک وانت پیکان نیز از قاچاقچیان مواد مخدر کشف و توقیف شد.

سردار شجاع تصریح کرد: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب ماموران در شناسایی و کشف جرایم، مجرمان و متهمان در امان نبوده و با قاچاقچیان و سوداگران مرگ با قاطعیت برخورد می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قاچاق طبس تریاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۳۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ شریف رحیمی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای تأمین و ارتقا امنیت در سطح جامعه اظهار کرد: پلیس خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

وی در ادامه گفت: طرح دو روزه ارتقا امنیت اجتماعی با اولویت مبارزه با فروشندگان و قاچاقچیان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر در شهرستان لنگرود اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از جمع‌آوری ۳۶ معتاد متجاهر و دستگیری ۶ خرده‌فروش و ۲ قاچاقچی مواد مخدر خبر داد و بیان‌داشت: از این افراد یک کیلو گرم حشیش، یک کیلو و ۶۵۰ گرم تریاک، و ۸ کیلو و ۹۰۰ گرم سایر مواد مخدر کشف شد.

این مقام انتظامی افزود: معتادان متجاهر و خرده فروشان نیز با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ رحیمی در پایان با بیان اینکه جمع‌آوری معتادان متجاهر و برخورد با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر از اولویت‌های مجموعه است، تصریح کرد: سالم‌سازی محیط اجتماعی و آموزش مهارت‌های زندگی به نوجوانان و جوانان از جمله مهمترین ابزارهای کاهش گرایش افراد به مصرف مواد مخدر است.

کد خبر 6085720

دیگر خبرها

  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود