Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@20:36:07 GMT

خداحافظی هادی رضایی از کمیته ملی پارالمپیک

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۳۷۱۶

خداحافظی هادی رضایی از کمیته ملی پارالمپیک

دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک آخرین روز کاری خود در این کمیته را پشت سر گذاشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دو هفته قبل بود که هادی رضایی دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک وسایل خود را از اتاقش در این کمیته جمع کرد تا به دوران حضورش در این نهاد پایان بدهد؛ خبری که در خبرگزاری تسنیم نیز منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این خبر، واکنش‌هایی مختلفی از سوی مسئولان کمیته پارالمپیک مطرح و حتی عنوان شد که او از سمتش کناره‌گیری و این استعفا را به اعضای هیئت اجرایی گفته است، هر چند که محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته پارالمپیک هفته گذشته و در حاشیه افتتاح تالار مشاهیر ورزش کشور عنوان کرد که هنوز استعفایی از رضایی ندیده است.

قرار بود جدایی هادی رضایی از پست دبیر اجرایی در ابتدای هفته جاری صورت بگیرد، اما پس از صحبت با مسئولان، مقرر شد که وی تا پایان هفته به کار خود ادامه بدهد و امور جاری کمیته انجام شود.

به هر صورت هادی رضایی امروز (چهارشنبه) از حاضران در کمیته ملی پارالمپیک خداحافظی کرد و آخرین روز کاری‌اش در این نهاد را پشت سر گذاشت تا به دوران فعالیت خود به عنوان دبیر اجرایی پس از نزدیک به 15 ماه پایان بدهد.

خداحافظی رضایی در حالی امروز انجام گرفت که وی مسئولان کاروان اعزامی به پارالمپیک توکیو و همچنین سرمربیگری تیم ملی والیبال نشسته را نیز بر عهده دارد و هنوز هیچگونه اظهار نظری درخصوص این دو مسئولیت صورت نگرفته است.

پارالمپیک و پاراآسیایی؛ ملاک اصلی کمیته پارالمپیک در تخصیص بودجه به فدراسیون‌ها

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کمیته ملی پارالمپیک ایران بیشتر بخوانید... تفاهم‌نامه همکاری کمیته ملی پارالمپیک با ۱۰ فدراسیون تدوین استراتژی جهت مشارکت بیشتر بانوان در جنبش پارالمپیک خسروی‌وفا: استعفایی از هادی رضایی ندیده‌ام

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته ملی پارالمپیک ایران کمیته ملی پارالمپیک NPC کمیته ملی پارالمپیک دبیر اجرایی هادی رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۳۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم

به گزارش "ورزش سه"، نماینده اردکان همچنان شانس خود برای صعود به لیگ برتر را دنبال می‌کند و امیدوار است در فاصله شش هفته مانده به لیگ آزادگان موفق به کسب جواز صعود شود. با این حال آنها مدعی هستند طی هفته‌های اخیر مشکلات بزرگی را بابت اشتباهات داوری متحمل شده‌اند و امتیازات زیادی را از این بابت از دست دادند.

این باشگاه با انتشار چهار تصویر مشکوک طی هفته‌های اخیر و خصوصا در نیم فصل دوم که تصمیمات داوری علیه این تیم بوده، خواستار توجه و پیگیری بیشتر کمیته داوران و فدراسیون فوتبال در خصوص عملکرد و شرایط تیم‌ها شده است.

پنالتی از دست رفته در دقایق پایانی دیدار مقابل داماش که داور علیرغم برخورد توپ به دست مدافع حریف اعتقادی به پنالتی نداشت، در کنار برخورد کاملا مشکوک در محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان که با اعتقاد داور مبنی بر پنالتی همراه نبود، دو دیداری بود که به ادعای این باشگاه 4 امتیاز بیشتر برای آنها در جدول منظور کند.

برخورد توپ به دست مدافع داماش که با ادعای چادرملو مبنی بر پنالتی از سوی داور اما رد شده است.

این تیم با انتشار تصاویر مربوط به دیدار مقابل نفت و گاز گچساران نیز بابت نادیده گرفته شدن یک پنالتی تیمش معترض است و البته دیگر ادعاهای آنها مبنی بر نادیده گرفتن پنالتی به سود رقبای‌شان نیز در هفته‌های پایانی نیز از سوی کمیته داوران نیز قابل پیگیری است.

در حال حاضر خیبر خرم آباد در صدر جدول به همراه سه مدعی اصلی دیگر یعنی چادرملو اردکان، فجرسپاسی شیراز و نفت مسجدسلیمان از جمله مدعیان صعود به لیگ برتر محسوب می‌شوند و باید دید در هفته‌های حساس و سرنوشت ساز باقی مانده کدام تیم‌ها قادر خواهند بود به دو سهمیه دست یابند و کمیته داوران و فدراسیون نیز برای پایان دادن به این اعتراضات و اشتباهات داوری چه تصمیمی را دنبال خواهد کرد.

در دیدار مقابل نفت و گاز نیز این برخورد دروازه بان با مهاجم این تیم نیز به زعم داور پنالتی نبود و اعتراض نماینده اردکان را در پی داشته است.

دیگر خبرها

  • روسیه : توافقنامه‌ های امنیتی با ایران و ۳ کشور دیگر در سال جاری اجرایی می‌شوند
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • برش استانی فرهنگی قزوین از برش‌های مستغنی و باکیفیت کشور است
  • محرومیت کارگران از تعطیلات آخر هفته!
  • ضرب الاجل یک هفته‌ای فرماندار میاندآب برای جمع آوری سد معبر
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در هرمزگان
  • فرصت یک هفته‌ای به شهرداری میاندوآب برای رفع سد معبر در هسته مرکزی شهر