Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-19@08:10:59 GMT

شباهت دردسرساز یک خواننده با رئیس‌جمهور چین

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۳۷۳۳

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز، «لیو کچینگ» یک خواننده اپرای چینی که اکنون ساکن برلین است، از رسانه اجتماعی برای نمایش قابلیت‌های صدایش استفاده می‌کند. این خواننده تاکید دارد که خودش احساس نمی‌کند شبیه شی جینپینگ، رئیس‌جمهوری چین باشد و این موضوع را که قصد دارد از این شباهت برای اهداف شخصی استفاده کند، نمی‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حساب‌های کاربری او با اینکه با مشخصات خودش بودند، در دو برنامه تیک‌تاک و دویین بارها مسدود شده‌اند.

براساس گزارش نیویورک تایمز، این خواننده مدعی است که حساب کاربری تیک‌تاک او با حدود ۳۰۰ هزار دنبال‌کننده، به علت تصویر پروفایلش مسدود شده است. عکس او با کت و شلوار و کروات قرمز رنگ است که ظاهرا شبیه تصاویر رسمی شی جینپینگ است. اقدام او برای ساخت حساب کاربری جدید ناموفق مانده و مرتب به او تذکر داده می‌شود که از تصویر شخص دیگری برای پروفایل خود استفاده می‌کند که این نقض قوانین است!

 

او در خصوص مسدود شدن حساب رسانه‌های اجتماعی خودش گفت: «درک نمی‌کنم. شاید این کشور نگرانی‌های امنیتی دارد.»
براساس این گزارش، این خواننده چینی با تغییر عکس پروفایل خود توانست یک حساب کاربری جدید درست کند اما اظهارنظر دنبال‌کننده‌های ویدیوهای او حاکی از آن دارد که او همچنان در رسانه‌های اجتماعی چین، بلاک است.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: چین رئیس جمهور خواننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۳۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال نوجوانان سمنانی از رئیس جمهور

دریافت 24 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سفر استانی دوم کابینه سیزدهم پنجشنبه سی ام فروردین ماه برگزار می‌شود و اقشار مختلف مردم به خصوص نوجوانان خود را برای استقبال از حجت الاسلام رئیسی آماده می‌سازند.

کد خبر 6081574

دیگر خبرها

  • گازکشی نشدن برخی از محله‌های روستای بهارستان و دردسرساز شدن آن برای اهالی
  • عکس/ استقبال متفاوت سمنانی‌ها از رئیس جمهور
  • رستوران جنجالی که خواننده زدبازی راه انداخت
  • استقبال از رئیس جمهور در سمنان
  • استقبال نوجوانان سمنانی از رئیس جمهور
  • ۳ سریال کره‌ای که طرفداران «جومونگ» نباید از دست بدهند
  • عکس/ رژه روز ارتش با حضور رئیس جمهور
  • فیلم/ هشدار رئیس جمهور به صهیونیست‌ها
  • ۳ سریالی که طرفداران «جومونگ» نباید از دست بدهند
  • ۳ سریال تاریخی کره‌ای که طرفداران «جومونگ» نباید از دست بدهند