Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی القاصی مهر،‌ دادستان عمومی و انقلاب تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص جزئیات حادثه شب گذشته کلینیک سینا اطهر، ‌اظهار کرد: از آنجایی که بررسی این حادثه یک کار فنی است، هیأت کارشناسی تعیین کرده‌ایم و جزئیات این حادثه در حال بررسی است. 

وی افزود: در اسرع وقت جزئیات اعلام خواهد شد.

به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، دادستان تهران پیش از این گفته بود: از همان ابتدای وقوع حادثه دادستانی با همراهی بازپرس و دادسرای جنایی و همکاران قضایی در صحنه حضور یافتند و یک تیم کارشناسی بنا به دستور بازپرسی ماموریت پیدا کرد که ابعاد مختلف این حادثه را سریعا بررسی و اظهار نظر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کار شناسایی اجساد با حضور دادسرای جنایی تهران آغاز و اجساد به پزشکی قانونی منتقل شدند و تعیین علت فوت در دست بررسی است.

دادستان تهران اضافه کرد: شب گذشته دستورات قضایی لازم برای حفظ و نگهداری صحنه و عدم تردد افراد غیرمرتبط توسط اوامر پلیس صادر شده است و یک تیم کارشناسی بنا به دستور بازپرسی ماموریت پیدا کردند که ابعاد مختلف این حادثه را بررسی و در خصوص علت و چگونگی حادثه سریعا بررسی و اظهار نظر کنند.

القاصی مهر افزود: هویت تمامی اجساد با توجه به اینکه دچار سوختگی نشده بودند و در اثر آلودگی و گرما و دود ناشی از آن دچار خفگی شده بودند، مشخص گردید و مقرر شد که بعد از تعیین علت فوت اجساد به دستور مقام قضایی تحویل بستگان و خانواده‌های آنان شود.

وی گفت: تحقیقات قضایی شروع شده و این پرونده خارج از نوبت با دقت و سرعت به منظور علت و چگونگی حادثه و برخورد با مقصران احتمالی در حال بررسی است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: دادستان تهران دادستان عمومی و انقلاب تهران القاصی مهر سینا اطهر کلینیک سینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۳۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی یک کارگاه شیرینی پزی در رشت

به گزارش «تابناک»، شهرام مؤمنی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به جزئیات حریق در یکی از مناطق شهر رشت اظهار کرد: حادثه آتش سوزی عصر پنج شنبه به مرکز فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

رئیس سازمان آتش نشانی رشت از اعزام ۲۵ آتش نشان و افسر ارشد به همراه ۸ خودروی آتش نشانی به محل حادثه واقع در صف سر، خیابان بابایی خبر داد و افزود: یک باب کارگاه شیرینی پزی و پشت بام ۲ باب منزل مسکونی طعمه شعله‌های آتش شد.

وی با تاکید بر وجود سقف پرسیانا (پلاستیک سریع ال اشتعال) و بهم چسبیده ادامه داد: با توجه به شدت شعله‌های آتش تیم‌های عملیات از چندین طرف نسبت به مهار و پیشگیری از گسترش آن اقدام کردند.

رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت تصریح کرد: علت آتش سوزی در دست بررسی است و به کسی آسیب جانی نرسید.

دیگر خبرها

  • مهار آتش در کارگاه شیرینی پزی
  • آتش سوزی یک کارگاه شیرینی پزی در رشت
  • حداکثر حقوق مدیران دولتی تعیین شد
  • لایحه عفاف و حجاب دوباره به مجلس برگشت داده شد
  • سخنگوی شورای نگهبان: لایحه عفاف و حجاب دوباره به مجلس برگشت داده شد/ پس از اصلاح و رفع ایرادات از سوی مجلس، دوباره در شورای نگهبان آن را بررسی می‌کنیم
  • خبر فوری سخنگوی شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب
  • ویژه برنامه های شبکه تهران سیما در شب های قدر
  • فروش خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های توقیفی در استان سمنان
  • آزاد راه قزوین - تهران پر حادثه‌ترین محور استان قزوین
  • فروش ۵۰ میلیاردی خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی در سمنان