Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@05:50:01 GMT

آخرین روز کاری دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک در سئول

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۳۹۸۹

آخرین روز کاری دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک در سئول

به گزارش خبرنگار مهر، اعلام استعفای هادی رضایی از دبیرکلی کمیته ملی پارالمپیک در نشست دو هفته پیش  هیات اجرایی و هیات رئیسه این کمیته مطرح شد و با وجود مخالفت هایی که برخی از اعضا نسبت به آن داشتند در نهایت با موافقت محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک مواجه شد. 

بدین ترتیب امروز چهارشنبه آخرین روز کاری هادی رضایی در کمیته ملی پارالمپیک خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی رضایی که نزدیک به چهار دهه فعالیت در ساختار ورزش جانبازان و معلولان را در کارنامه دارد از فروردین ماه سال گذشته متصدی دبیرکلی کمیته ملی پارالمپیک شد. گفته می شود برخی اختلاف نظرها با محمود خسروی وفا دلیل تصمیم وی برای استعفا بوده است.

بعد از طرح استعفای هادی رضایی، وی چند روزی در محل کار خود حاضر نشد و حتی تهران را به مقصد مشهد ترک کرد. اما وی طی روزهای گذشته با حضور در محل کمیته ملی پارالمپیک به امور مربوطه رسیدگی کرد و در نهایت با تعیین تکلیف استعفایش و موافقت با آن، پرونده دبیرکلی خود را امروز می بندند.

کد خبر 4963246 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: هادی رضایی کمیته ملی پارالمپیک استعفا تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا فدراسیون کشتی تیم ملی فوتسال ایران لیگ برتر فوتسال تیم فوتبال فولاد خوزستان کمیته ملی المپیک فرهاد مجیدی فوتسال والیبال وزارت ورزش و جوانان باشگاه پرسپولیس کمیته ملی پارالمپیک هادی رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۳۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»

به گزارش خبرگزاری صدا و  سیما ، آیین اختتامیه امشب با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، وزیر ورزش، رییس کمیته المپیک و پارالمپیک، روسای فدراسیون های ورزشی، پیشکستوتان، ورزشکاران و اهالی رسانه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود، این رویداد از شبکه های ورزش، سه و خبر دو، به صورت زنده پخش خواهد شد.
در این مراسم علاوه بر جوایز هشت گانه مردمی که شامل برترین گل، برترین صحنه ورزشی، برترین تیم ملی، برترین مربی، برترین ورزشکار نوجوان، برترین ورزشکار پارالمپیک، برترین ورزشکار مرد و برترین ورزشکار زن است، جوایزی همچون حامیان خارجی و داخلی فسطین (جایزه شهید سلیمانی)، رفتار جوانمردانه (جایزه غلامرضا تختی)، یک عمر زندگی ورزشی، فدراسیون برتر ورزشی و .... اهدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • اولین اتوبوس‌ خودران شیفت شب جهان در سئول (فیلم)
  • اعزام کاروان‌های المپیک و پارالمپیک به پاریس با پرواز داخلی
  • عکس | حضور ورزشکار زن ایرانی با فرزند خردسالش در جام جهانی کره
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته