Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کتائب حزب الله عراق تاکید کرد که هیچ کس نمی‌تواند به مصوبه اخراج نیروهای آمریکایی از عراق بی‌اعتنایی کند و توطئه‌های آمریکا در عراق کاملا مشخص است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری المعلومه،«جعفر الحسینی»سخنگوی کتائب حزب الله عراق اظهار داشت که کسی نمی تواند مصوبه اخراج نیروهای آمریکایی از عراق را نادیده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه خاطرنشان کرد که اقدامات ارتش آمریکا در عراق در زمینه کشتار، بمباران و اشغالگری، کاملا روشن و آشکار است.

الحسینی افزود: نشانه‌های اشغال عراق توسط آمریکایی‌ها کاملا واضح است و اقدامات ارتش آمریکا در کشتار و بمباران و اشغالگری در عراق به وضوح روشن است.

جعفر الحسینی در ادامه تاکید کرد که هیچ کس نمی تواند تصمیمی که برای اخراج نیروهای آمریکایی ازسوی پارلمان اتخاذ شده را نادیده بگیرد و سال 2020،سال انقلاب 20 برای اخراج نیروهای آمریکایی ازعراق نامگذاری شده است.

سخنگوی کتائب حزب‌الله خاطر نشان کرد که عراق هرگز تحت سلطه آمریکایی‌ها، اسرائیلی‌ها و کشورهای حاشیه خلیج فارس نخواهد بود؛ چرا که یک کشور عربی و اسلامی است.

وی در ادامه تصریح کرد که نخست‌وزیر در ارائه برگ اعتماد به آمریکایی‌ها برای مقابله با نیروی الحشد الشعبی اشتباه کرده، در حالی که الحشد الشعبی از دولت عراق حمایت می‌کند و این حمایت تنها در زمان مبارزه با گروه تروریستی داعش نبوده است.

الحسینی اظهار داشت که نخست وزیر در تقابل با الحشد الشعبی، با اعتراض ملت عراق روبرو خواهد شد؛ زیرا که اقدام وی علیه الحشد الشعبی حاوی اهداف پنهان مقابله با گروه‌های مقاومت و الحشدالشعبی است.

انتهای پیام/

R36346/P/S8,90,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کشور آمریکا کشور عراق بیشتر بخوانید... حزب‌الله عراق: آمریکا خیال می‌ کند که مقاومت پس از شهادت رهبران آن نابود خواهد شد عراق|توصیه ائتلاف الفتح به الکاظمی/ هشدار درباره تلاش‌ها برای اختلاف افکنی میان نیروهای مسلح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشور آمریکا کشور عراق اخبار آمریکا اخبار عراق اخراج نیروهای آمریکایی حزب الله عراق الحشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۴۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هویت عامل انتحاری فرودگاه کابل مشخص شد

فرماندهی مرکزی امریکا (سنتکام) با انتشار یافته‌های یک تحقیق اعلام کرد: عامل حمله انتحاری فرودگاه کابل در آگوست ۲۰۲۱ فردی به نام عبدالرحمان اللوگری بوده است که پیش از حمله شناسایی نشده بود.

در گزارش جدید سنتکام آمده است که عملیات انتحاری که در روند تخلیه نظامیان آمریکایی در آگوست ۲۰۲۱ روی داد، قابل جلوگیری نبوده و هشدارها درباره وقوع آن و نیز مشخصات مهاجم احتمالی مبهم بوده است.

بر اساس این گزارش، مهاجم انتحاری این حمله تروریستی از اعضای داعش بود که پس از تسلط دوباره طالبان از زندان آزاد شده بود.

یافته‌های تحقیق سنتکام، اظهارات برخی نظامیان امریکایی را درباره اینکه عامل این حمله تروریستی پیش از وقوع انفجار در فرودگاه کابل شناسایی شده بود رد می کند.

سال گذشته تیلر وِرگاس اندورس نظامی آمریکایی که در حمله تروریستی فرودگاه کابل زخمی شده بود، در نشست استماعیه کنگره آمریکا گفته بود تک‌تیراندازان آمریکایی عامل احتمالی این حادثه را در میان جمعیت شناسایی کرده بودند، اما فرماندهان به آنان اجازه ندادند که مهاجم را از پا در آورند.

در حمله انتحاری، مقابل دروازه میدان هوایی بین‌المللی کابل، در چهارم سنبله سال 1400 (آگوست ۲۰۲۱) دست‌کم ۱۳ نظامی آمریکایی و بیش از ۱۷۰ غیرنظامی کشته شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • حمله موشکی توپخانه ای حزب الله به پایگاههای اشغالگران صهیونیست
  • حمله موشکی توپخانه ای حزب الله به پایگاههای اشغالگران
  • هشدار درباره توطئه جدید اشغالگران علیه مسجدالاقصی
  • ببینید | حزب الله لبنان مقر اشغالگران را در عرب العرامشه درهم کوبید
  • امام خمینی (ره) روح تازه‌ای به کالبد ارتش دمید
  • حزب الله لبنان مقر اشغالگران را در عرب العرامشه درهم کوبید+فیلم
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه اشغالگران در الجلیل
  • عملیات نیروهای فلسطینی در کرانه باختری و غزه علیه اشغالگران
  • هویت عامل انتحاری فرودگاه کابل مشخص شد
  • حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه اشغالگران/ زخمی شدن ۳ صهیونیست در حمله پهپادی مقاومت