Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین جلسه بررسی طرح سامانه جامع موسسات فرهنگی قرآن و عترت با حضور مدیران ، معاونین و کارشناسان معاونت قرآن و عترت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، دومین جلسه بررسی تخصصی طرح سامانه جامع موسسات فرهنگی قرآن و عترت با حضور مدیران ، معاونین و کارشناسان دفتر برنامه ریزی ، آموزش و توسعه مشارکتهای معاونت قرآن و عترت و آقای روح الله مطهری به عنوان مجری طرح در سالن اجتماعات این معاونت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه که با هدف ارایه نقطه نظرات کارشناسان تخصصی در حوزه های صدور  مجوز ، نظارت ، آموزش و حمایت برگزار شد ، بر لزوم تسریع در روند عملیاتی شدن سامانه جهت شفافیت و سهل الوصول بودن ثبت اطلاعات موسسات تاکید گردید.

 فرایند صدور مجوز ، تمدید پروانه فعالیت، نظارت و ارزیابی عملکرد، ثبت اطلاعات و ارائه گزارشات میدانی و همچنین نحوه برگزاری کلاسها و آزمون های آموزشی الکترونیکی و ثبت کلیه اطلاعات مربوط به انواع حمایتها از موسسات از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

کلیات این طرح عبارت است از :

۱.طراحی و پیاده سازی داده ها اعم از ثبت اطلاعات هویتی ارکان موسسه ( مدیران ، مربیان و کادر اجرایی ) و قرآن آموزان

2.طراحی و اجرای رتبه بندی موسسات 

3. امکان برگزاری دوره های توانمندسازی و آموزشهای آنلاین

4.امکان ثبت اطلاعات حمایتی موسسات

5.امکان نظارت و ارزیابی و گزارش گیری الکترونیکی

در این جلسه آقایان دکتراسماعیلی ، شیخ ویسی ، حسین زاده ، بابامرادی، کریمی ،ساجدی، رضوی زادگان و تابعی حضور داشتند و به بیان نقطه نظرات خود پیرامون این طرح پرداختند.

خاطرنشان می‌شود طرح فوق از جمله طرح‌های پیشنهادی موسسه مهد قرآن حضرت جوادالائمه (ع ) استان یزد می باشد  و قرار است پس از بررسی های کارشناسی بصورت آزمایشی در سطح موسسات اجرایی شود .

 

 

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: موسسات فرهنگی قرآن و عترت معاونت قرآن و عترت ثبت اطلاعات قرآن و عترت برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۴۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود

دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران در هفته اول خرداد ماه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران در هفته اول خرداد ماه سال جاری همزمان با جشن نود سالگی دانشگاه در مصلی برگزار می‌شود.

کلیه دانشجویان و سازمان‌های علاقمند به شرکت در نمایشگاه می‌توانند از طریق سایت اداره کل مهارت دانشگاه تهران به نشانی tcs.ut.ac.ir در بخش کار فرما و کارجو نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان
  • بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • طرح رتبه‌بندی و اعتبار سنجی موسسات آموزش عالی کشور تدوین می‌شود
  • ثبت برنامه ماهانه واحدهای تولیدی الزامی شد
  • با قطع سامانه بیمه سلامت خدمت به بیمه‌شدگان خللی ایجاد نکرده است
  • برگزیدگان سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت تجلیل شدند
  • پورابراهیمی: ضرورت تشکیل جلسه فوق‌العاده برای بررسی مسائل ارزی/ قالیباف: این جلسه هفته آینده برگزار می‌شود
  • تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال