Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسانی، از حضور ناصر فیض شاعر طنزپرداز کشور در آیین اختتامیه جشنواره مجازی ملی شعر طنز کرونا همزمان با روز میلاد امام رضا (ع) در همدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، به نقل از روابط‌ عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، «احمدرضا احسانی» گفت: آیین اختتامیه جشنواره مجازی ملی شعر طنز کرونا ، فردا پنج‌شنبه (۱۲ تیرماه )در آستانه سالروز ولادت امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، با بیان اینکه این جشنواره با محوریت زندگی و امید، نشاط اجتماعی، بهار کرونایی، همدلی و هم‌زبانی، کرونا و عید، در خانه بمانیم و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد، افزود: فراخوان جشنواره از اردیبهشت ماه منتشر شد و بیش از ۱۶۰ نفر از سراسر کشور آثار خود را در بخش‌های شعر، داستان و داستانک به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که توسط جواد نوری شاعر همدانی داوری و ۷۰ اثر برای بازبینی مجدد و داوری نهایی توسط ناصر فیض، انتخاب شد.

 

وی اظهار داشت: در آیین اختتامیه جشنواره، هشت نفر منتخب معرفی خواهند شد که سه نفر افراد برگزیده و پنج نفر نیز شایسته تقدیر خواهند بود.

 

احسانی هدف از برگزاری جشنواره را تقویت روحیه نشاط و شادابی عنوان کرد و افزود: همزمان با این برنامه، جشنواره‌های کاریکاتور و استندآپ کمدی در راستای نشاط‌بخشی به مردم در شرایط فعلی برگزار شد.

 

آیین اختتامیه جشنواره مجازی ملی شعر طنز کرونا با حضور شاعران، نویسندگان و هنرمندان ساعت ۱۸ روز پنج‌شنبه ۱۲ تیر و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی برگزار خواهد شد.

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: اختتامیه جشنواره طنز استان همدان مدیر کل ارشاد آیین اختتامیه جشنواره طنز کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۴۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در رزن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در رزن
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • آیین اختتامیه هفته بزرگداشت سعدی شیرازی برگزار شد
  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • فیلمی با موضوع امام رضا در راه جشنواره فجر
  • نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان در جهان اسلام برگزار می‌شود/ ساخت فیلمی با موضوع رضوی برای جشنواره فجر
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • برگزاری آیین جشنواره قهرمان ایران