Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی توزیع برق استان گیلان در پاسخ به پیگیری سوژه مردمی در سامانه فارس من در خصوص مشکلات برق گفت: در صورت بروز خسارت احتمالی، مشترکین عزیز می‌توانند در سامانه بیمه حوادث شرکت توانیر، خسارت لوازم را ثبت کرده و در نوبت قرار گیرند تا پس از ابلاغ قرار داد بیمه از سوی توانیر بررسی و پرداخت خسارت انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سامانه «فارس من» باهدف ارتباط دوسویه مخاطبان خبرگزاری فارس و رسیدگی به مشکلات مطروحه از سوی مردم راه‌اندازی شده است، مخاطبان با ثبت سوژه‌های خود در این سامانه و جمع‌آوری امضاهای بیشتر می‌توانند خبرنگاران فارس را در پیگیری هرچه سریع‌تر مسائل و مشکلات استان همراهی کنند.

«عدم پاسخگویی اداره برق استان گیلان» یکی از عناوینی بود که از طریق مخاطبان در سامانه فارس من ثبت شد.

مخاطب در ثبت این سوژه مطرح کرده است که «قطعی مکرر برق در برخی نقاط استان به‌طوری‌که به فاصله ۳۰ دقیقه ۳ بار برق قطع می‌شود، مشکلات زیادی ایجاد کرده است. مرکز فوریت‌های برق پاسخگوی تلفنی ندارد، وسایل برقی مردم بسوزد چه کسی پاسخگو خواهد بود؟»

مدیر روابط عمومی توزیع برق استان گیلان دراین‌باره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به همکاری خوب و شایسته مردم در خصوص مصرف بهینه برق و پویش مردمی مدیریت کولرها اظهار کرد: این شرکت تاکنون خاموشی نوبتی اعلام نکرده است  و برخی از نقاط استان که براثر ازدیاد مصرف مشمول خاموشی خودکار سیستم و تجهیزات شبکه می‌شود.

حمیدرضا حکمت با بیان اینکه قطعی برق پس از اطلاع‌رسانی توسط مردم در اسرع وقت برطرف می‌شود، گفت: البته زمانی که خاموشی ایجاد می‌شود تماس‌های هجومی زیاد شده و تمامی تلفن‌ها اشغال می‌شوند.

وی با بیان اینکه شرکت توزیع برق گیلان از مشترکین محترم تقاضا دارد که کلیه لوازم برقی را به دستگاه محافظ برق وصل کنند، تصریح کرد: همچنین در صورت بروز خسارت احتمالی، مشترکین عزیز می‌توانند در سامانه بیمه حوادث شرکت توانیر، خسارت لوازم را ثبت کرده و در نوبت قرار گیرند تا پس از ابلاغ قرار داد بیمه از سوی توانیر بررسی و پرداخت خسارت انجام شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: قطعی برق خسارت فارس من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۴۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه خودرو برای صرفه‌جویی کنندگان در مصرف برق خانگی

مدیرعامل توانیر از اعطای جایزه خودرو به مشترکانی که در مصرف برق صرفه‌جویی کنند به قید قرعه خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر در نشستی خبری اظهار داشت: مشترکانی که در تابستان امسال مصارف برق خود را نسبت به سال قبل کاهش دهند، علاوه بر برخورداری از پاداش روی قبوض و رایگان شدن قبض برق، از جوایز متنوعی چون خودرو و لوازم خانگی که به قید قرعه به افرادی که در مصرف برق صرفه‌جویی کرده‌اند اعطا می‌شود، برخوردار خواهند شد.

وی افزود: برای تابستان امسال 47 میلیون جایزه غیرنقدی برای مشترکان برق پیش‌بینی شده است‌.

مدیرعامل توانیر با بیان اینکه تعرفه برق در سال 1403 هیچ تغییری نخواهد داشت، گفت: کسانی که بیش از 2.5 برابر الگو مصرف برق دارند، به ازای هر کیلووات ساعت مازاد بر 2.5 برابر الگو، 2700 تومان پرداخت خواهند کرد که مطابق با قیمت خرید برق تجدیدپذیرها خواهد بود.

وی ادامه داد: این مشترکان که حدود یک میلیون مشترک هستند تا پیش از تابستان به کنتورهای هوشمند مجهز می شوند و در صورت ادامه پرمصرفی قطعا با قبوض سنگین برق مواجه خواهند شد.

ادامه دارد..

دیگر خبرها

  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • ثبت صادرات ۶ میلیارد دلاری در خوزستان
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزان گراشی
  • کم مصرفان برق خانگی، خودرو جایزه می‌گیرند!
  • جایزه خودرو برای صرفه‌جویی کنندگان در مصرف برق خانگی
  • ویدئویی جذاب از پهپادهای خودکار انتحاری اوکراین که دوست و دشمن را تشخیص می دهند
  • فعالیت سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت پایدار شد
  • موسسات درمانی و تشخیصی در صورت قطع سامانه‌های بیمه نیز موظف به ارائه خدمات هستند