Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سرهنگ محمود علیفر امروز چهارشنبه به ایرنا اظهار داشت: این واحدهای متخلف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی انتظامی و با همراهی بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، شبکه بهداشت و درمان و اتاق اصناف گنبدکاووس شناسایی و از ادامه فعالیت آن ها جلوگیری شد.

وی افزود: از مجموع این واحدهای صنفی متخلف ۴۳ واحد آرایشگاه مردانه و زنانه، کافه رستوران، اغذیه فروشی، کافی شاپ، گیم نت و تالار پذیرایی و هشت واحد دیگر آن کافه‌های سنتی عرضه کننده قلیان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ علیفر اضافه کرد: از سه هفته قبل و با افزایش شیوع ویروس کووید ۱۹ و قرمز شدن وضعیت گنبدکاووس با مصوبه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا، اقدامات نظارتی بر اصناف برای رعایت بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی تشدید شده و با متخلفان بدون اغماض برخورد می‌شود.

ستاد مقابله با کرونای گنبدکاووس در جلسه‌ هفته‌های اخیر، برگزاری مجالس عزا و عروسی، فعالیت میدان فروش دام، گیم نت‌ها، پارک‌ و تفرجگاه‌ها، پارک بازی کودکان، بازار هفتگی، اماکن مذهبی، رستوران‌ها، تالارهای پذیرایی، نمازجمعه و جماعات و حوزه‌ها و مدارس علمیه شیعه و اهل سنت، آموزشگاه‌های زبان، باشگاه‌های ورزشی و برخی اصناف دیگر را ممنوع و استفاده از ماسک در ادارات و نهادها و مراکز تجمعی را تا پایان تیرماه الزامی کرد.

گنبدکاووس ۳۵۰ هزار نفر جمعیت و حدود ۱۲ هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب دارد که براساس اعلام مسوولان این شهرستان مرزی، هم اکنون ۲۳۰ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی آن بستری هستند.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیروز سه‌شنبه اعلام کرده بود که تاکنون ۲۲۷ هزار و ۶۶۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۴۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۰ هزار و ۸۱۷نفر رسید.

برچسب‌ها گنبدکاووس ویروس کرونا اصناف گلستان انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس ویروس کرونا اصناف گلستان انتظامی گنبدکاووس ویروس کرونا اصناف گلستان انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۴۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

١٠٠ هزار واحد صنفی در استان كرمان باید شناسه یکتا دریافت کنند

مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان کرمان گفت: ١٠٠ هزار واحد صنفی باید شناسه یکتا دریافت کنند.

به گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو صادق سلطانی نژاد مدیر کل امور اقتصادي و دارایی استان کرمان در جمع خبرنگاران گفت: طبق قانون ١٠٠ هزار واحد صنفی باید از درگاه ملی مجوز‌ها شناسه یکتا دریافت نمایند.

وی افزود: کلیه اصناف و فعالان اقتصادی باید تا تاریخ ٢٥ اردیبهشت ماه با مراجعه به این سامانه شناسه یکتا دریافت کنند و در غیر این صورت از دریافت برخی خدمات دولتی و تسهیلات بانکی بهره‌مند خواهند شد.

او اظهار کرد: از طریق این سامانه کلیه مجوز‌های کاغذی، حذف و تبدیل به مجوز‌های الکترونیکی خواهد شد و فرآیند صدور مجوز‌ها بسیار تسهیل شده است. 

سلطانی نژاد هدف از این کار را شناسایی فعالان اقتصادی واقعی و حمایت از کسب و کار‌های قانونی و مشروع است.

مدیر کل امور اقتصادي و دارایی استان کرمان گفت: از مجموع ١٠٩ هزار صنف فعال در استان کرمان تا کنون ٩ هزار شناسه یکتا در استان صادر شده و از همه اصناف می‌خواهیم تا با مراجعه به درگاه ملی مجوز‌ها تا زمان مذکور نسبت به اخذ شناسه یکتا اقدام نمایند.

وی رتبه کرمان را در اخذ شناسه یکتا، رتبه ٢٨ کشور اعلام کرد و افزود: كليه اصناف باید در این خصوص مشارکت کنند؛ زیرا این خدمت در جهت تحقق دولت الکترونیک است.

او در پایان گفت: پارسال در مجموع ٤٤ هزار و ٥٩٩ مجوز و طی سالجاری ٤ هزار و ٨٧٣ مجوز از طریق درگاه ملی مجوز‌ها برای مردم استان کرمان صادر شده است.

دیگر خبرها

  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • ١٠٠ هزار واحد صنفی در استان كرمان باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد
  • پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در سرچهان
  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در مراغه
  • پلمب ۸ واحد صنفی متخلف در لامرد
  • از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر تا پلمب واحد‌های صنفی متخلف در فارس
  • پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در فریمان