Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، بر اساس اعلام اداره‌ کل استاندارد استان تهران، محمودرضا طاهری روز چهارشنبه اظهار داشت: در گشت مشترک بازرسان استاندارد و نماینده انجمن لامپ و روشنایی، که در پی امضای تفاهم‌نامه بین این دو ارگان صورت‌گرفت، لامپ‌های روشنایی غیراستاندارد با نام‌های تجاری  Optonica ، TCL،  Pokla و   Saiker  Econamic شناسایی و جمع‌آوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل استاندارد تهران با اعلام اجباری بودن استاندارد لامپ‌های روشنایی، گفت: ازآنجا که همیشه امکان سوءاستفاده برخی متقلبان و سودجویان وجود دارد، مصرف‌کنندگان باید حتما لامپ‌های روشنایی با نشان استاندارد خریداری و مصرف کنند.

وی گفت: همچنین در جریان این بازرسی‌ها که از واحدهای صنفی لوازم الکتریکی خیابان لاله‌زار تهران انجام شد،۲۱هزار متر سیم و کابل غیراستاندارد با نام تجاری آوا الکتریک و سیمپود البرز افشان، شناسایی و توقیف شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مصرف برق لامپ سازمان استاندارد لامپ هوشمند قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۴۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف تریلی حامل بار یک تن موادمخدر شیشه

سردار عباسعلی محمدیان فرمانده کل انتظامی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در یک ماه ابتدایی سال ۱۴۰۳ بیش از ۳ هزار و ۱۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در پایتخت کشف شده است.

او  گفت: یک تریلی حامل محموله هزار و ۱۱۸ کیلوگرم موادمخدر از نوع شیشه توقیف شده است؛ این محموله بزرگترین محموله شیشه است که کشف شده و مقصدش تهران بوده است.

محمدیان بیام کرد: این محموله حدود ۲۴ تن سنگ معدنی بود که موادمخدر شیشه در آن جاساز شده بود و با کار اطلاعاتی ۳ الی ۴ ماهه ماموران پلیس توانستند این محموله را کشف کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه این محموله ۳ متهم اصلی دارد، تأکید کرد: اگر این محموله کشف نمی‌شد می‌توانست باعث نابودی هزاران جوان شود.

او با بیان اینکه کشفیات موادمخدر ۲۰ درصد افزایش داشته است، گفت: ۳ هزار و ۲۰۰ نفر خرده فروش از ابتدای سال تا کنون دستگیر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • سلاح ورزی: بعد از عملیات روز یکشنبه شرایط اقتصادی کشور به سوی آرامش می‌رود
  • توقیف تریلی با یک تن مواد مخدر "شیشه"
  • ایمن سازی ۷ سرا و مجتمع تجاری پرخطر در بازار تهران
  • کشف و توقیف بزرگترین محموله مواد مخدر شیشه در پایتخت
  • توقیف تریلی با یک تن شیشه در تهران
  • یکه‌تازی صاحبان مجتمع‌های تجاری در بازار اجاره‌بها
  • نصب 62 پایه چراغ روشنایی در سه نقطه از شهر یزد
  • فیلم| توقیف تریلی با یک تن شیشه در تهران!
  • توقیف تریلی حامل بار یک تن موادمخدر شیشه
  • راهنمای نورپردازی مغازه