Web Analytics Made Easy - Statcounter

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۸۶۴ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۹ میلیون و ۳۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۸ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان است.

همچنین در بازار سبزه میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۳۴۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۸۶۴ هزار تومان، هر گرم طلای ۲۴ عیار یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و هر مثقال طلا ۳ میلیون و ۷۴۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۷۸۸ دلار معامله می‌شود.

افزایش قیمت ارز در بازار داخلی و افزایش قیمت جهانی طلا از جمله دلایل رکوردشکنی‌های این روز‌های طلا و سکه در بازار است؛  قیمت سکه در روز‌های اخیر رکورد‌های بالایی را به ثبت رسانده است، اما باوجود افزایش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه تقاضای اضافی وارد این بازار نشده و فعالان این بخش می‌گویند که قیمت‌ها متاثر از افزایش شدید قیمت دلار، رشد کرده اند.

صرافی‌های بانک‌ها امروز چهارشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با کاهش ۴۰ تومانی نسبت به روز کاری قبل ۱۸ هزار و ۹۵۰  تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۸ هزار و ۹۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

بر همین اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها بدون تغییر نسبت به دیروز ۲۱ هزار و ۱۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۲۱ هزار تومان است.

گفتنی است، امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را برای کمتر از ۲۰۰۰ دلار،   ۱۸ هزار و ۴۰۳ تومان و ۸ ریال، قیمت یورو را ۲۰ هزار و ۶۷۶ تومان و ۵ ریال  و قیمت پوند انگلیس را ۲۲ هزار و ۷۸۹ تومان و ۲ ریال برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند.  قیمت دلار، قیمت یورو و قیمت پوند نسبت به روز کاری قبل کاهش یافته است.

همچنین قیمت خرید دلار برای بیش از ۲۰۰۰ دلار، ۱۸ هزار و ۹۰۰ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۲۱ هزار تومان است.

شعب منتخب بانک‌ها که مسئولیت فروش ارز مسافرتی را برعهده دارند، فروش ارز مسافرتی را طبق روال روز‌های قبل، بعد از ساعت ۱۱ آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت ۲۱ هزار و ۳۹۶ تومان و ۶ ریال می‌فروشند.  قیمت ارز مسافرتی نسبت به روز کاری قبل کاهش یافته است.

 

بروز رسانی: چهار‌‌شنبه 11 تیر 12:46

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (صرافی بانکی)

18 هزار و 950  

   

قیمت یورو (صرافی بانکی)

21 هزار و 100

   

قیمت درهم

5 هزار و 640  

قیمت پوند

25 هزار و 43

بروز رسانی: چهار‌‌شنبه 11 تیر ساعت 12:45

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

8 میلیون و 520 هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

9 میلیون و 30 هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

4 میلیون و 500  هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

2 میلیون و 500 هزار

قیمت سکه گرمی

یک میلیون و 340  هزار

بروز رسانی: چهار‌شنبه 11 تیر ساعت 12:45

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای 18 عیار

864 هزار

گرم طلای 24 عیار

یک میلیون و 150 هزار

مثقال طلا

3 میلیون و 745  هزار

انس طلا(دلار)

1788

   

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قیمت طلا قیمت ارز قیمت سکه بازار طلا و ارز قیمت روز ارز پارسی خبر یک میلیون هزار تومان هزار قیمت قیمت دلار ۱۸ هزار صرافی ها قیمت سکه ۲۱ هزار بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۴۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشت قرمز امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

قیمت گوشت قرمز، امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ شامل گوسفند زنده، ران گوسفندی، سردست گوسفندی، دنبه گوسفندی، قلوه گوسفندی، شقه گوسفندی، پرده گوسفندی، چرخ کرده گوسفندی بدون چربی و فیله گوسفندی اعلام شد.

منبع: انتخاب

tags # گوشت قرمز سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • قیمت دلار و یورو امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت امروز طلا و سکه
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت پژو پارس امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت کوئیک امروز چهارشنبه ۲۹ فرودین ۱۴۰۳
  • قیمت گوشت قرمز امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت لیر ترکیه امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت گوشت مرغ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳