Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در تهران، گفت: مبارزه با فساد از اولویت‌های اصلی نمایندگان مجلس شورای اسلامی است؛ ضرورت دارد ریشه فساد را محو کنیم.

علی یزدی‌خواه نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: مبارزه با فساد از اولویت‌های اصلی نمایندگان مجلس شورای اسلامی است و اگر ما بخواهیم کشورمان از این وضعیت نجات پیدا کند، ضرورت دارد ریشه فساد را محو کنیم که در این زمینه مجلس شورای اسلامی می‌تواند نقش پررنگی را ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجلس در ریشه کن کردن فساد نقش موثری دارد؛ در این رابطه نمایندگان باید ورود کنند و همگان نیز امیدوار هستیم که در این مجلس اتفاقات ارزشمندی در مبارزه با فساد رخ دهد.

فراهم شدن زمینه برای کاهش اختلاس‌ها و فسادها

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: الحمدالله زمینه‌های خوبی در کشورمان فراهم شده تا نقش مهم و ارزنده‌ای در کاهش اختلاس‌ها و فسادها در کشور داشته باشیم.

وی بیان کرد: بهبود وضعیت معیشت مردم و اقتصاد کشور، موضوع جهش تولید، کمک به صادرات و تولید کنندگان، حمایت از نیرو کار کشور و مبحث مهم فساد از موضوعات مهم است که مجلس آن‌ها را در دستور کار خود قرار داده است.

نماینده مردم تهران- ری- شمیرانات- اسلام‌شهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان از سال 95 مطرح  است؛ لذا از قوه قضاییه خواستار تسریع در روند رسیدگی به این پرونده را دارم. 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: باید از قوه قضاییه، خصوصا قضات پاک دست و مسوولین به خاطر تلاش‌ها و برنامه‌هایی که در جهت مبارزه با فسادو بی‌عدالتی داشتند کمال تقدیر و تشکر را کنیم.

انتهای پیام/ 970813

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی فساد نمایندگان مجلس قوه قضاییه عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی مبارزه با فساد مجلس شورای اسلامی مبارزه با فساد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۴۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با طرح افزایش تعداد نمایندگان مخالفت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در نشست علنی امروز _یکشنبه ۹ اردیبهشت_ مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها به مجلس شورای اسلامی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آنها در دستور کار صحن علنی قرار گرفت و نتوانست رای لازم را کسب کند.

کد خبر 748696

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری | بازدید تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از معاونت سیما
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد/ اعلام آمادگی نمایندگان خانه ملت برای حمایت از نخبگان
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • با سفارش نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • مبارزه با فساد و تأمین امنیت روانی جامعه اولویت دستگاه عدلیه است
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان