Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر مسعود خاندایی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به جایگاه کاشان در صنعت ایران و حضور تعداد زیادی واحد و کارخانه صنعتی در کاشان اظهار داشت: کاشان یکی از مقصدهای مهم جویندگان کار به خصوص افرادی که متقاضی مشاغل ساده هستند، محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه با شیوع کرونا در کاشان حضور جویندگان کار غیر بومی در کاشان در سه ماهه نخست امسال ۱۸ درصد کم شده است، ابراز داشت: در سه ماهه نخست سال گذشته ۴۶ درصد جویندگان کار در کاشان افراد غیربومی بودند و این در حالیست که این رقم در سه ماهه نخست امسال به ۲۸ درصد کاهش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶۷ درصد متقاضیان کار در سه ماهه نخست امسال افراد زیر ۳۵ سال بودند

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان با اشاره به اینکه ۶۷ درصد متقاضیان کار در سه ماهه نخست امسال افراد زیر ۳۵ سال بودند، تصریح کرد: ۴۷ درصد از این متقاضیان نیز افرادی بودند که دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی از کاردانی به بالا داشتند.

وی با اشاره به اینکه کاشان دارای رتبه نخست استان اصفهان در زمینه کار و اشتغال کارورزان در سال ۹۸ را داراست، بیان داشت: کارگران معرفی شده در سال ۹۸ در قالب طرح کارورزی از کلان شهر اصفهان نیز فراتر بوده است و این مهم با تعامل ادارات کار و سایر دستگاه‌ها با کارفرمایان در شهرستان کاشان تحقق یافته است.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان با بیان اینکه کرونا باعث جمعی از کارگران در سطح شهرستان کاشان شد، افزود: با وجود پیگیری و اطلاع رسانی به صاحبان مشاغل آسیب دیده تنها ۱۰ درصد از مشاغل مورد نظر به سامانه مراجعه و ثبت نام کردند.

کد خبر 4963037

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری کاشان طرح کارورزی ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا گرگان شهرکرد ایلام بیرجند استانداری سمنان مواد مخدر دهه کرامت خطبه های نماز جمعه سازمان تبلیغات اسلامی سه ماهه نخست امسال جویندگان کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۴۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی و ساخت الکتروموتورهای توان بالای نیروگاهی بومی‌سازی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، علی عیسی‌پور با اشاره به اینکه این پروژه برای نخستین بار با راندمان حداقل ۹۵ درصد و برچسب راندمان IE3 ساخته شده است، افزود: در این طرح از تعدادی الکتروموتور قدیمی نیروگاه رامین اهواز اندازه‌برداری و مدل‌سازی صورت گرفت و در ادامه طبق استانداردهای جهانی الکتروموتورهای نیروگاهی با رعایت پارامترهای مهم ابعادی، طراحی مجدد با هدف بهبود بازدهی الکتروموتورها انجام شد.

وی ادامه داد: پس از طراحی، تحلیل نرم‌افزاری و صحت‌سنجی پارامترهای مهم با استانداردهای جهانی، ساخت قالب و ریخته‌گری قطعات صورت گرفت. در نهایت در این پروژه اولین الکتروموتور نیروگاهی پربازده با پارامترهای الکتریکی و مکانیکی بهبود یافته از جمله توان مصرفی، گشتاور راه‌اندازی، گشتاور ماکزیمم و… طراحی و ساخته شده است.

مدیرکل دفتر فناوری و بومی‌سازی نیروگاه‌های شرکت برق حرارتی با اشاره به اینکه در فاز نخست این پروژه، الکتروموتور ۹۰ کیلووات سه هزار دور ۲ قطب با موفقیت ساخته و تحت تست قرار گرفت، اضافه کرد: از جمله مشخصات کلیدی این الکتروموتور، توان نامی ۹۰ کیلووات، الکتروموتور القایی ۳ فاز، ولتاژ نامی سه فاز ۴۰۰ ولت، ضریب توان حداقل ۸۶ درصد، راندمان ۹۵ درصد و برچسب انرژی IE3 است.

عیسی‌پور تاکید کرد: در طی چند روز آینده این الکتروموتور برای تست میدانی و راه‌اندازی FD Fan به نیروگاه رامین ارسال و تحت بار واقعی و شرایط محیطی قرار خواهد گرفت. همچنین بومی‌سازی الکتروموتور راندمان بالا ۹۰ کیلوواتی یک‌هزار و ۵۰۰ دور ۴ قطب نیز در دست اقدام و پیگیری است.

کد خبر 6080158 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • قم در جایگاه نوزدهم رشد تورم در کشور قرار گرفت
  • سود هنگفت این شرکت از فروش خودرو‌های برقی
  • خم شدن کمر اقتصاد اسرائیل زیر بار جنگ غزه
  • اپل کنار رفت، سامسونگ بزرگ‌ترین گوشی ساز جهان شد
  • ثبت رکورد جدید برای سفرهای هوایی چین
  • بومی سازی ۸۵ درصد کالاهای مورد نیاز صنعت نفت
  • فاز نخست شهربازی تکمیل می شود/ رونمایی از اتوبوس گردشگری در گرگان
  • اپل جایگاه برتر تولید گوشی‌های هوشمند را از دست می‌دهد
  • طراحی و ساخت الکتروموتورهای توان بالای نیروگاهی بومی‌سازی شد
  • داستان قطار ملی مترو؛ از مذاکرات با غرب تا بومی سازی ۸۵ درصد