Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی رضا یادگاری در تازه‌ترین اطلاعیه خود از مهلت ویرایش اطلاعات متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن تا ۱۴ تیرماه خبر داد.در این اطلاعیه آمده است که امکان ویرایش اطلاعات از روز چهارشنبه ۴ تیرماه تا روز شنبه ۱۴ تیرماه برای تمامی متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن (مرحله اول، مرحله  دوم و ثبت نام پیامکی) که استعلامات آنها مورد بررسی قرار گرفته و در وضعیت در انتظار بررسی قرار دارند ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: این دسته از متقاضیان با مراجعه به بخش مشاهده درخواست متقاضی در سامانه مدیریت طرح اقدام ملی مسکن به نشانی tem.mrud.ir نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خاطر نشان کرد: ویرایش اطلاعات سایر متقاضیان که استعلامات آنها مورد بررسی قرار نگرفته به مرور انجام شده و نگرانی از این ناحیه متوجه ثبت‌نام کنندگان طرح اقدام ملی مسکن وجود ندارد.  

یادگاری در آخر افزود: متقاضیانی که در حال حاضر در وضعیت رد درخواست قرار گرفته‌اند صرفا تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۳ تیرماه فرصت دارند با مراجعه به بخش مشاهد درخواست متقاضی در سامانه مدیریت طرح اقدام  ملی مسکن به نشانی tem.mrud.ir اعتراض خود را ثبت کنند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن ویرایش اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۴۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص زمین به ۱۰۱ متقاضی حائز شرایط طرح نهضت ملی مسکن


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ آئین برگزاری قرعه‌کشی برای واگذاری زمین به متقاضیان حائز شرایط طرح نهضت ملی مسکن در شهر محمدآباد با حضور جمعی از مسئولان شهرستان و متقاضیان واجد شرایط برگزار شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان گفت: دومین مرحله قرعه‌کشی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان جرقویه (شهر محمدآباد) برای اختصاص زمین به متقاضیان حائز شرایط برگزار شد.

محمدهادی فرازبخت با بیان اینکه با اجرای این مراسم زمین به ۱۰۱ نفر از متقاضیان شهر محمدآباد اختصاص یافت افزود: در مجموع بیش از ۸۰۰ نفر برای طرح نهضت ملی مسکن این شهر اقدام به ثبت نام کردند که پس از بررسی و پالایش‌های لازم در حال حاضر افزون بر ۳۹۰ متقاضی حائز شرایط فعال هستند.


وی در خصوص تأمین اراضی مورد نیاز بیان کرد: در راستای تأمین زمین این طرح، ۲۱ هکتار زمین به محدوده شهری محمدآباد الحاق شد و تفاهم‌نامه با شهرداری در خصوص آماده‌سازی و ارائه نقشه تفکیکی مرحله یک در حال سپری شدن مراحل کمیسیون ماده ۵ است.

دیگر خبرها

  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلف در آزادراه شیراز اصفهان
  • ‌تأیید درخواست متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • ‌تأیید درخواست ۲۱۱۱ نفر متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • کوه‌خواری در روز روشن در منطقه ۲ پایتخت
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد
  • مبالغ وام شهریه دانشجویان پیام نور اعلام شد/ آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان
  • کوه‌خواری در روز روشن در تهران
  • کوه‌خواری در روز روشن در پایتخت
  • متقاضیان خرید جت شخصی بخوانند/ اطلاعیه سازمان هواپیمایی درباره خرید جت شخصی
  • اختصاص زمین به ۱۰۱ متقاضی حائز شرایط طرح نهضت ملی مسکن