Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت اردن برای آوارگان سوریه و تامین معیشت آنها حدود ۱۹۰هزار مجوز کار در این کشور صادر کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از میدل ایست مانیتور، دولت اردن برای آوارگان سوریه و تامین معیشت آنها حدود 190هزار مجوز کار در این کشور صادر کرده است. بسیاری از آوارگان سوریه در اردوگاه های موقت کشور اردن زندگی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ایمان صفادی وزیر امور خارجه و آوارگان کشور اردن با اعلام این خبر افزود: شیوع ویروس کرونا موجب شده آوارگان سوری بیش از گذشته نیازمند تامین معیشت خود شوند و به خاطر همین دولت اردن برای آنها با این مجوزها حداقل زمینه را فراهم کرده است.

 

به گفته وزیر اردنی در حال حاضر هیچ مورد ابتلا به ویروس کرونا در کمپ های موقت آوارگان سوریه گزارش نشده است ولی با این حال اقدامات بهداشتی انجام می گیرد.

 

صفادی گفت دولت اردن علاوه بر این اجازه ثبت نام بیش از 133هزار کودک سوری را در مدارس این کشور فراهم کرده است. وی گفت: با این امکانات بهترین راه حل برای زندگی آوارگان سوری بازگشت به وطن خود و ساخت سوریه است.

 

از سال 2018 تا کنون تنها 41هزار آواره سوری از اردوگاه های موقت اردن به کشور خود بازگشتند. دولت اردن برای تامین نیازهای آوارگان از سازمان های بین المللی درخواست کمک کرده است.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: بحران سوریه اردن سوریه دولت اردن آوارگان سوریه آوارگان سوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۵۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمند سیستان و بلوچستانی جایزه جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست را از آن خود کرد

علی سرگزی اظهار کرد: تعداد یک هزار و ۴۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید که پس از داوری صادق سوری هنرمند عکاس سیستان وبلوچستان به رتبه برتر عکاسی با موبایل دست یافت.

وی افزود: جشنواره ملی عکس و پوستر دانش سنتی محیط زیست همزمان با همایش ملی با حمایت معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور و در قالب طرح پرچمداری این معاونت توسط اداره کل حفاظت محیط زیست چهارمحال بختیاری در تاریخ ۲۸ و ۲۹ فروردین برگزار شد .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: عکاسان این استان در این رویداد ملی، صادق سوری با ۲ عکس و نازی ابراهیمی کتمجانی با یک عکس راه یافته در نمایشگاه حضور داشتند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • هنرمند سیستان و بلوچستانی جایزه جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست را از آن خود کرد
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • برخورد با مدارس فوتبال فاقد مجوز در یزد
  • با مدارس فوتبال فاقد مجوز برخورد می‌شود
  • افزایش شدید تعداد آوارگان فلسطینی در دیرالبلح
  • پیام ابراهیم رئیسی به بشار اسد +جزئیات
  • مواضع دولت‌های عربی درباره دوران پساجنگ غزه
  • روایت بشار اسد از خروجی دیدارهای سوری‌ها با مقامات آمریکایی
  • بندبازی اردن بین اسراییل و ایران
  • توصیه حداد عادل به ایجاد کنندگان مدارس غیردولتی: حساب خود را از نظام و دولت جدا ندانید