Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ستار علیزاده پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با نماینده تالش، ماسال و رضوانشهر تأکید کرد: می‌توانیم با نهاد انقلابی و جهادی کشور را مدیریت کنیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه مبارزه با فساد در ماه‌های اخیر، گفت: مردم در مبارزه با فساد و کوتاه شدن دست مفسدان از بیت المال به مجلس و قوه قضائیه امید بسته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با تأکید بر ضرورت وجود تعامل و همکاری میان مسئولان و نمایندگان مجلس برای بهبود وضعیت جامعه، افزود: در استان گیلان این آمادگی از سوی اداره کل اوقاف این استان وجود دارد تا در راستای حل مشکلات مردم با سایر دستگاه‌ها و نمایندگان مجلس همکاری کند.

وی در ادامه به اقدامات فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه در سال‌های اخیر اشاره و تصریح کرد: متأسفانه در سال‌های گذشته در حوزه بودجه فرهنگی هیچ حمایتی از سازمان اوقاف و امور خیریه انجام نشده است.

حجت الاسلام علیزاده ادامه داد: حمایت‌های از سازمان اوقاف در سال‌های گذشته در تراز و شأن این سازمان نبوده است.

کد خبر 4963345

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل اوقاف گیلان فعالیت فرهنگی ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا گرگان شهرکرد ایلام بیرجند استانداری سمنان مواد مخدر دهه کرامت خطبه های نماز جمعه سازمان تبلیغات اسلامی اوقاف و امور خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۵۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سر ریز کردن سد مخزنی کهیر در کنارک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،عبدالغفور حوت گفت: بارندگی‌های ۴۸ ساعت اخیر موجب آبگرفتگی شدید خانه‌ها در شهر کنارک، محاصره شدن روستا‌ها و قطعی برق و تلفن در سطح شهرستان کنارک شده است.

وی افزود: سد مخزنی کهیر برای بهره‌برداری از منابع آب حوضه آبریز رودخانه کهیر ساخته شده است.
فرماندار کنارک بیان کرد: نوع سد کهیر بتن غلتکی CMD-FSHD، ارتفاع سد ۵۴ متر، طول تاج سد ۳۸۲ متر، عرض تاج سد پنج متر، حجم بتن ریزی سد ۷۷۰ هزار متر مکعب، طول سریز ۱۲۲ متر، نوع سرریز آزاد و بدون دریچه، سطح دریاچه در تراز نرمال ۲۳ کیلومتر مربع، طول دریاچه ۲۱ کیلومتر، حجم اولیه مخزن در تراز نرمال ۳۴۳ میلیون متر مکعب، ظرفیت آبگیری پنج متر مکعب در ثانیه است.
وی افزود: دوره بازگشت و دبی پیک سیل طراحی دو هزار ساله با دبی ۱۵ هزار، دوره بازگشت و دبی پیک سیل آزمون ایمنی بیش‌از ۱۰ هزار ساله با دبی ۲۴ هزار و پتانسیل سطح زیر کشت آن بیش‌از پنج هزار هکتار است.
حوت ادامه داد: رودخانه کهیر از ارتفاعات شهرستان‌های نیکشهر و لاشار سرچشمه می‌گیرد و از رود‌های مهم و از منابع استراتژیک آب این منطقه به شمار می‌رود که به دلیل سیلابی و فصلی بودن آن، قسمت بزرگی از آورد سالانه ۱۸۲ میلیون متر مکعبی آن که آب شیرین با کیفیت بسیار مناسب و با EC (درجه الکترونیکی آب) کمتر از ۷۰۰ است، در قالب سیلاب‌هایی مهیب، در فاصله ۲۰ کیلومتری پایین دست سد کهیر و تنها چند ساعت پس از عبور از محدوده سد، به آب‌های شور دریای مکران می‌پیوندد.
وی بیان کرد: ساختن سد در مناطق گوناگون کشورمان با اهداف مختلفی انجام می‌شود مثل مهار سیلاب‌ها، ذخیره آب‌های سطحی برای تامین آب آشامیدنی، کشاورزی و صنعت در کنار آن تولید برق و برخی مواقع ایجاد محیطی تفریحی از مهمترین آنهاست.
فرماندار کنارک گفت: در همجوار سد کهیر سد زینچه ساخته شده و مشخصات سد زینچه و موقعیت این سد خاکی در همجوار سد مخزنی کهیر و در منتهی الیه شرق و شمال شرقی مخزن دشت سیلابی وجود دارد که رقوم ماکزیمم زمین طبیعی ۴۸ متر بوده و ناگزیر برای افزایش حجم مخزن و جلوگیری از عبور آب از معبر طبیعی مذکور، احداث سدخاکی (سد زینچه) در این محل با مشخصات زیر ضرورت می‌یاید.
وی افزود: نوع این سد خاکی همگن با رویۀ آب بند، ارتفاع سد ۲۱ متر، طول تاج قسمت اصلی هزار و ۵۶۰ متر، عرض تاج هشت متر، تراز بستر ۴۷ متر از سطح دریا، تراز تاج ۶۸ متر از سطح دریا، تراز نرمال ۵۸ متر از سطح دریا، حجم خاکریزی یک میلیون و ۶۷۶ مترمکعب است.

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی
  • تراز تجاری منطقه آزاد قشم به مثبت ۳۱۳ میلیون دلار رسید
  • ۵۰ میلیارد تومان تنها جریمه خانه‌های لوکس و خالی طی ۱۱ ماه گذشته 
  • رونق صادرات در جزیره جهانی قشم| تراز تجاری منطقه آزاد قشم به بیش از 313 میلیون دلار رسید
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور
  • معرفی رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه فیروزکوه
  • تولیدات فرهنگی مرتبط با شهدا و ایثارگران حمایت می‌شود
  • از هزینه شدن جایگاه رهبری در امور حزبی ممانعت شود
  • سر ریز کردن سد مخزنی کهیر در کنارک
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟